|

بیانیه جدید پرسپولیس با چاشنی کنایه به استقلال

پرسپولیس

سرخ‌ها با اشاره به مواضع متفاوت محمودزاده و نورشرق نوشتند: این قوانین عجیب در کنار تغییر اظهارنظرها، ذهنیت تبعیض را ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس که موفق به جذب بازیکن خارجی به دلیل ضوابط خاص آن در فوتبال ایران نشد، در بیانیه‌ای به انتقاد از تصمیمات مسئولان فوتبال پرداخته است: در شرایطی که قهرمان فوتبال ایران آماده می‌شود تا در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عازم تاجیکستان شود، وضعیت به گونه‌ای رقم می‌خورد که قوانین و اجرای آن با تبعیض و نگاه‌های خاص روبرو است. ورزش کشور در شرایطی قرار گرفته که اکثر باشگاه‌ها درگیر مسائل مالی هستند و بحران اقتصادی به مهم‌ترین واژه در دایره واژگان فوتبال ایران تبدیل شده و از سوی دیگر افزایش مبالغ قرارداد‌ها و از همه مهم‌تر حلقه محدودیت‌ها و تبعیض‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

به گزارش «شایانیوز»، در ادامه این بیانیه آمده است: بسیاری از باشگاه‌ها با پرونده‌هایی در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی یا دادگاه عدالت ورزش مواجه هستند، بدون تهدید و مشکل به جذب بازیکن و مربی خارجی می‌پردازند و در این میان، قوانین عدم جذب بازیکن خارجی، تنها برای باشگاه پرسپولیس اجرایی می‌شود. این در شرایطی است که تیم فوتبال پرسپولیس برای رقابت‌های حساس و مهم پیش‌روی خود با مشکل کمبود بازیکن مواجه است.

سرخ‌ها با اشاره به مواضع متفاوت محمودزاده و نورشرق نوشتند: این قوانین عجیب در کنار تغییر اظهارنظرها، ذهنیت تبعیض میان پرسپولیس با سایر باشگاه‌ها را ایجاد می‌کند؛ آن هم در روز‌هایی که پرسپولیس برای موفقیت دوباره در رقابت‌های بین‌المللی، عزم خود را جزم کرده و در انتظار برقراری عدالت است امااین‌طور به نظر می‌رسد که عدالت به چالش کشیده شده و نیاز به ایجاد تعادل احساس می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در پایان نوشت: امیدواریم مسئولان امر پاسخ منطقی در خصوص این اتفاقات و ایجاد ممنوعیت برای پرسپولیس و آزاد گذاشتن دست سایر تیم‌ها برای جذب بازیکن و مربی خارجی، داشته باشد و دلایل خود برای عدم حمایت از نماینده پر امید فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به اذهان عمومی ارائه دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها