|

جایگزین مهاجم ایرانی به جای بازیکن خارجی در پرسپولیس!

با اینکه، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل‌ بدهی به کالدرون بسته شده است، اما یحیی از باشگاه درخواست جذب مهاجم داخلی را کرد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس اگر نتواند مهاجم مورد نظر خود را جذب کند ، باید با همین نفرات فعلی باید مقابل استقلال تاجیکستان قرار بگیرد. یحیی گل محمدی کی روش استنلی را می خواست اما پرسپولیس زمان را از دست داد و حالا باید کم کم آماده سفر به تاجیکستان شود. در همین راستا پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس حداقل از نظر گل محمدی بسته نشده  و او همچنان به دنبال جذب یک مهاجم دیگر است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، یحیی گل محمدی می خواهد یک مهاجم خارجی را به ترکیب تیمش اضافه کند و در این رابطه با صدری سرپرست باشگاه هم صحبت کرده است اما اگر به هر دلیلی موفق به انجام این کار نشود، شاید یک مهاجم ایرانی دیگر را جذب کند.

با این تفاسیر به نظر می رسد پرونده نقل و انتقالات را نباید بسته دانست و کادر فنی همچنان پروژه جذب یک مهاجم برای حضور در جمع سرخ ها را به صورت جدی دنبال می کند آن هم در صورت اینکه مطالبات گابریل کالدرون را پرداخت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داد ارسالی در

    تیم کیسه حکومتی فراقانونی مربی از ایتالیا میاره پرسپولیس در آستانه بازی تو آسیا مربیهاش رو میده تیم ملی ونه تنها کمکی مالی به پرسپولیس نمیکنن
    اجازه خرید یه بازیکن خارجی هم به پرسپولیس نمیدندوفینال و نیمه نهایی اصلا به مذاق حکومتیها خوش نیومده. ما پرسپولیسی ها تیم ملیمون پرسپولیسه منتظر تحریم تیم ملیتون از طرف پرسپولیسیها باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها