|

یحیی و فریب استقلال با کمک قلعه نویی

یحیی گل محمدی

قلعه نویی در دقایقی تیمش را با ترکیب 3-5-2 به زمین فرستاد که مشابه سیستم بازی استقلال باشد تا یحیی فرصت محک زدن تیمش را داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل استقلال تاجیکستان، رودرروی گل گهر قرار گرفت؛ تیمی پرستاره که با تمام توان وارد زمین شد و در پایان موفق شد شاگردان یحی گل‌محمدی را شکست دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، نکته جالب دیدار دوستانه پرسپولیس و گل‌گهر، این بود که از ترکیب قرمزهای پایتخت هیچ اطلاعاتی در صفحات رسمی این باشگاه منتشر نشد و با هماهنگی صورت گرفته، تیم رقیب نیز این کار را انجام نداد تا به نوعی پرسپولیسی‌ها با کمک حریف سیرجانی مانع از دسترسی استقلال تاجیکستان به ارنج تیمشان شوند.

 همچنین در این بازی امیر قلعه نویی در دقایقی تیمش را با ترکیب 3-5-2 به زمین فرستاد که مشابه سیستم بازی استقلال تاجیکستان باشد تا یحیی گل‌محمدی فرصت محک زدن تیمش مقابل چنین چینشی را داشته باشد. این در حالی است که استقلال تاجیکستان نیز با برگزاری بدون تماشاگر مسابقات خود و حتی ممنوعیت پخش تلویزیونی، تلاش کرده تا رقیب ایرانی را گمراه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها