|

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

پرسپولیس

باتوجه به دیدار‌های دوستانه اخیر پرسپولیس، به نظر می‌رسد که یحیی گل محمدی به ترکیب نهایی خود برای دیدار با نماینده تاجیکستان رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف استقلال تاجیکستان برود. سرخ پوشان کار سختی در این مرحله پیش رو دارند چرا که از یک طرف تیم تاجیک بسیار آماده است و شگفتی ساز دور قبل بود و از طرف دیگر هم بازی در زمین حریف و برابر هواداران این تیم برگزار می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا ورزشی، یحیی در دیدار دوستانه اخیر از ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر استفاده کرد.

پیش بینی می‌شد که یحیی در این بازی‌های دوستانه علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی را امتحان کند، اما به نظر می‌رسد که سرمربی سرخ پوشان روی تجربه بسیار بالای سید جلال حساب ویژه‌ای باز کرده است و او یکی از مدافعان اصلی است. زوج سید جلال فرشاد فرجی است که تقریبا به هماهنگی لازم دست پیدا کرده اند.

وحید امیری که از اردوی تیم ملی بازگشته است به همراه ترابی به ترکیب اصلی اضافه خواهند شد و پیش بینی می‌شود که سرخ پوشان برابر نماینده تاجیکستان با همان سیستم قبلی و ترکیب زیر به میدان روند:

حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، وحید امیری، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها