|

وضعیت نامشخص خط حمله پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال

بازیکنان پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال گفت: هیچکدام از مهاجمانی که می خواسته جذب نشدند و به نظر می رسد خیلی از خرید پاکدل راضی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی باید هفته آینده به مصاف استقلال تاجیکستان برود که وضعیت خط حمله این تیم نامشخص است. بعد از جدایی مغانلو، یحیی گل محمدی حامد پاکدل را به خدمت گرفت ولی اعلام کرد تیمش نیاز به یک مهاجم خارجی هم دارد. اتفاقی که با توجه به بدهی خارجی پرسپولیس فعلا امکان پذیر نیست و این تیم نمی تواند بازیکن خارجی به خدمت بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، سرمربی پرسپولیس در آخرین مصاحبه اش گفت: هیچکدام از مهاجمانی که می خواسته جذب نشدند و به نظر می رسد خیلی از خرید پاکدل راضی نیست. با توجه به گزینه های موجود یحیی از ۶ نفر می تواند در خط حمله استفاده کند و از این بازیکنان با توجه به سیستم ۲-۴-۴ پرسپولیس ۲ نفر در ترکیب اصلی سرخ پوشان مقابل استقلال تاجیکستان قرار خواهند گرفت. 

فرضیه اول 

آنطور که از تمرینات پرسپولیس مشخص است عیسی آل کثیر گزینه اول یحیی در خط حمله خواهد بود و با توجه به درخشش عبدی در هفته های پایانی فصل گذشته ، شاید شاهد حضور همزمان این دو بازیکن در خط حمله پرسپولیس باشیم که اتفاقی محتمل خواهد بود.در این صورت وحید امیری از گزینه های حضور در خط حمله خارج و به عنوان مدافع چپ بازی خواهد کرد.

فرضیه دوم 

فرضیه دوم برای خط حمله پرسپولیس به این صورت شکل می گیرد که یحیی قصد استفاده از وحید امیری به عنوان یک مهاجم نوک داشته باشد و آچار فرانسه پرسپولیسی ها این بار زوج آل کثیر در خط حمله شود. زوجی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان هم استفاده شد و عملکرد بسیار خوب آن ها یکی از عوامل فینالیست شدن پرسپولیس در فصل گذشته بود. در این صورت سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان خواهد بود و عبدی هم کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

فرضیه سوم 

احتمال وقوع این فرضیه کمتر از دو حالت قبلی است. در این فرضیه وحید امیری مدافع چپ خواهد شد و امید عالیشاه کنار آل کثیر در پیشانی خط حمله قرار خواهند گرفت. امید در چند بازی فصل گذشته در خط حمله به کار گرفته شد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. با توجه به تخصص عالیشاه به بازی در کناره ها ، احتمال حضور این بازیکن به عنوان مهاجم کمتر است.

گفتنی است به غیر از این نفرات، حامد پاکدل و مهدی مهدی خانی هم مهاجمانی هستند که در لیست پرسپولیس قرار دارند ولی خب طبیعتا شانس‌زیادی برای حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس نخواهند داشت. 

نکته: این حالت های مختلف بر اساس اخبار رسیده از بازی های دوستانه و تمرینات پرسپولیس در چند وقت اخیر نوشته شده و قطعیتی ندارد. بنابراین در روز مسابقه و با توجه به شرایط موجود امکان هرگونه تغییر از سوی کادر فنی پرسپولیس وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها