|

خبر فوری؛ مدیر عامل استقلال مشخص شد

اصغر ملکیان که در سال 95 بعنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت سیما چوب معرفی شده بود به عنوان مدیر عامل آینده استقلال معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

صبح امروز وزیر ورزش نیز مدیرعاملی مصطفی آجرلو در استقلال را شایعه خواند. به این ترتیب علی اصغر ملکیان مدیرعامل آینده استقلال خواهد بود. علی اصغر ملکیان در سال 91 به عنوان مدیرعامل پیکان فعالیت می کرد. نکته جالب این است در سالی که ملکیان به عنوان مدیرعامل پیکان فعالیت می کرد، این تیم به لیگ یک سقوط کرد. همچنین ملکیان سال 95 بعنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سیماچوب معرفی شده بود.

به گزارش«شایانیوز»، مجیدی در حالی‌ که هواداران استقلال دل خوشی از احمد مددی، مدیرعامل باشگاه ندارند، استقلال را زودتر به امارات برد تا حداقل از حاشیه‌های تهران دور باشند. با این حال مددی که به‌ دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدتی در بیمارستان بستری شد و در یک هفته گذشته به باشگاه نرفته بود، از ۲ روز پیش در محل کارش حضور یافت. البته ۲ روز پیش تعدادی از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان این وزارتخانه برسانند و بعد از آن راهی محل باشگاه شدند و از مددی خواستند که استعفا کند. می‌گویند مددی استعفای شفاهی خودش را به وزیر ورزش داده و وزارت ورزش به‌زودی تغییراتی اساسی را در مدیریت استقلال ایجاد خواهد کرد. از مصطفی آجورلو و ملکیان به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌های مدیرعاملی نام برده می‌شود و قرار است تیم مدیریتی جدید بعد از بازی با الهلال معرفی  شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها