|

فرهاد مجیدی امیدوار است و پشتش گرم!

Farhad Majidi shayanews

عاقبت پین، مربی ایتالیایی در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد.پین که سابقه حضور در امارات را دارد و تجارب او به کار تیم استقلال می آید.

لینک کوتاه کپی شد

تمرینات استقلال برای جدال حساس برابر الهلال، همچنان در دبی ادامه دارد. آبی پوشان شب گذشته یک جلسه تمرینی دیگر را زیر نظر اعضای کادرفنی پشت سر گذاشتند تا خود را برای دیدار روز دوشنبه مقابل الهلال آماده کنند. دیداری که قرار است در ورزشگاه زعبیل شهر دبی، استادیوم خانگی الوصل برگزار شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، چند روز پیش طلسم حضور گابریله پین مربی ایتالیایی در تمرینات استقلال شکسته شد و این پیرمرد ۶۰ ساله که سابقه درخشانی در کارنامه دارد، برای کمک و همفکری با فرهاد مجیدی به تمرینات آبی پوشان اضافه شد. پین که سابقه حضور در امارات و تیم النصر را نیز دارد، به خوبی با آب و هوای گرم و شرجی دبی آشناست و می تواند تمرینات مناسبی برای استقلالی ها در نظر بگیرد تا آنها در روز بازی با الهلال تحت تأثیر شرجی و هوای دبی قرار نگیرند.

مجیدی امیدوار است که دانش فنی بالای این مربی که سالها سابقه حضور در فوتبال ایتالیا و تیم ملی این کشور را دارد، به کمک آبی ها آمده و آنها بتوانند هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و به موفقیت دست پیدا کنند.

در کنار گابریله پین، صالح مصطفوی نیز حضور دارد. مربی و رفیق وفادار فرهاد مجیدی که برخلاف ۳ دستیار دیگر سرمربی آبی ها در کنار او ماند و تیمش را ترک نکرد. صالح مصطفوی که دارای مدارک بین المللی مربیگری است، یک استقلالی متعصب است و در فصل گذشته و با وجود خلوتی کادرفنی و تمامی مشکلات ریز و درشت باشگاه، در کنار فرهاد مجیدی نتایج قابل قبولی کسب کرد و حالا او نیز در کنار گابریله پین و با تقسیم کارهای فنی، می تواند به آینده استقلال خوش بین باشد.

به هر شکل، این کادرفنی استقلال طی روزهای گذشته بارها و بارها نقاط ضعف و قوت الهلال را بررسی کرده و در پی یافتن نقشه ای مناسب برای استراتژی صحیح برابر این حریف پرمهره و قدرتمند است. باید دید همفکری این کادر ۳ نفره در کنار آنالیزورهای باشگاه، چه تدبیری برای بازی روز دوشنبه خواهند اندیشید و آبی های پایتخت چه نتیجه ای برابر قهرمان عربستان کسب خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها