|

پرسپولیس و استقلال این خارجی ها را می خواهند

پرسپولیس و استقلال

در این فصل نقل و انتقالاتی سرخابی های پایتخت تمایل زیادی به جذب بازیکن خارجی داشتند اما به دلیل پروده های باز در فیفا فعلا ناکام ماندند.

لینک کوتاه کپی شد

 دو تیم استقلال و پرسپولیس بی‌میل نیستند چند بازیکن خارجی به ترکیب تیم خود اضافه کنند اما در حالی که اکثر پرونده‌های تیم‌های ایرانی در فیفا به این دو باشگاه مربوط می‌شود مشخص نیست آیا در نهایت می‌توانند با خرید بازیکنان خارجی تیم خود را تقویت کنند یا نه.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، الکساندر پرییوویچ و سباستین جیووینکو دو بازیکنی بودند که به ترتیب مورد توجه پرسپولیس و استقلال قرار داشتند اما به‌نظر نمی‌رسد این دو بازیکن شانسی برای حضور در لیگ ایران داشته باشند. سایت ترانسفر مارکت در بخش شایعاتی که درباره بازیکنان خارجی مدنظر تیم‌های ایران شنیده می‌شود نام فرانچسکو مارجیوتا، مهاجم 28 ساله ایتالیایی را گزینه استقلال قرار داده اما شانس حضورش در این باشگاه را کم ارزیابی کرده است. این مهاجم سابقه بازی در تیم‌های یوونتوس، مونزا و کیه‌وو را در کارنامه دارد و 700 هزار یورو قیمت‌گذاری شده است.

ککو گونتان اسپانیایی هم که پیش از این در باشگاه‌های وایدولید، خیرونا، کاتانیا، ایبار، مالاگا و لاکرونیا بازی کرده و در حال حاضر بدون تیم است نیز دیگر بازیکنی است که ممکن است در فصل جدید راهی استقلال شود اما این بازیکن 800 هزار یورویی هم فعلا شانس بالایی برای آبی‌پوش شدن ندارد. در ادامه این فهرست نام یک مهاجم 24 ساله برزیلی به‌نام گابریلزینیو نیز دیده می‌شود که با باشگاه دسته دومی ریو‌آوه پرتغال یک‌سال دیگر قرار داد دارد.

پرسپولیس هم دو برزیلی را در لیست خود دارد که هر دو بالای 30 سال هستند و البته به‌ عقیده ترانسفر مارکت شانس حضورشان در این تیم چندان زیاد نیست. فرناندائو 34 ساله که پیش از این در پالمیراس، باهیا، فنرباغچه، بورسااسپور و الوحده عربستان سابقه بازی داشته و کی‌روش استنلی که 4 سال در فوتبال ایران بازی کرده و بازیکنی شناخته‌ شده برای هواداران ایرانی است به پرسپولیس لینک شده‌اند اما این تیم که ظاهرا همچنان در خرید بازیکن خارجی با مشکل روبه‌رو است و البته به‌ تازگی پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش نیز بسته شده است فعلا اولویت‌های دیگری در فصل تابستان دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی