|

صدای پای نکونام در سیرجان شنیده می شود!!

امیر قلعه نویی و جواد نکونام

امیر قلعه‌نویی از 27 مهر و همزمان با آغاز رقابت‌های لیگ برتر به مدت سه‌ ماه محروم خواهد بود این اتفاق بدون‌ شک به گل‌گهر آسیب می‌رساند.

لینک کوتاه کپی شد

شکست مقابل استقلال تهران برای امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر سیرجان، شکست از سه جنبه بود؛ نخست آنکه او نتوانست جام‌حذفی را دشت کند. دوم آنکه قلعه‌نویی مقابل شاگرد سابقش یعنی فرهاد مجیدی مغلوب شد و سوم آنکه ژنرال با انجام مصاحبه‌ای تند که بازخورد بسیاری در فضای مجازی داشت، سه ماه محروم شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، او که به‌ شدت از اعلام پنالتی نخست به‌ سود استقلال شاکی بود از ظلم 40 ساله گفت. یک روز بعد قلعه‌نویی در یک مصاحبه دیگر اعلام کرد مقصودش صرفا ورزشی بوده و از صحبت‌های او سوء برداشت شده بود. همان روزها البته سازمان بسیج ورزشکاران از قلعه‌نویی خواست تمرین خویشتن‌داری بعد از شکست‌ها را انجام دهد و به‌ دلیل مصاحبه خارج از عرفش، از هواداران عذرخواهی کند. اتفاقی که در نهایت رخ داد و سرمربی گل‌گهر در اینستاگرامش عنوان کرد تند رفته است. او امیدوار بود در کمیته استیناف، رای او بشکند و بتواند دوباره با گل‌گهر به لیگ برتر بازگردد. براساس شنیده‌ها محرومیت امیر قلعه‌نویی در کمیته استیناف تایید شده و طی یکشنبه یا دوشنبه به باشگاه گل‌گهر سیرجان ابلاغ می‌شود تا محرومیت ژنرال رسمی شود.

 صدای پای نکو

براساس آنچه به دست «فرهیختگان» رسیده، امیر قلعه‌نویی از 27 مهرماه و همزمان با آغاز رقابت‌های لیگ بیست‌ویکم به مدت سه‌ ماه محروم خواهد بود. بر همین اساس او اجازه ورود به هیچ‌ یک از مکان‌های ورزشی را نخواهد داشت و از کلیه فعالیت‌های ورزشی نیز محروم خواهد بود؛ اتفاقی که بدون‌ شک به باشگاه گل‌گهر آسیب می‌رساند و آنها نمی‌توانند بیش از یک‌ سوم فصل را بدون سرمربی خود بگذارنند.

البته در این‌ باره شنیده‌ایم این باشگاه مذاکراتی با یک چهره شناخته‌ شده انجام داده و در صورت ابلاغ رسمی حکم محرومیت قلعه‌نویی، یک استقلالی دیگر راهی گل‌گهر خواهد شد. براساس شنیده‌ها، ظاهرا باشگاه گل‌گهر سیرجان با جواد نکونام مذاکراتی انجام داده و منتظر صدور حکم نهایی قلعه‌نویی است تا بتواند شماره 6 پیشین تیم‌ ملی را به سیرجان ببرد. نکونام البته آلترناتیو مهمی برای فرهاد مجیدی هم هست و شایعاتی درباره احتمال حضور او در جمع آبی‌های تهرانی در صورت عدم موفقیت در مقابل الهلال شنیده می‌شود.

هرچه باشد سرمربیان لیگ برتری با آلترناتیو موفقی مواجه هستند که سال گذشته همراه فولاد موفق به کسب قهرمانی جام‌ حذفی هم شده ولی امسال جای خود را به عبدالله ویسی داد تا شانس خود را در شهر دیگری محک بزند. با تیم گرفتن علیرضا منصوریان و رسول خطیبی، حالا کمتر مربی با نام و نشانی در بازار نقل‌وانتقالات مانده که تیم ندارد. همین موضوع نقش مهم جواد نکونام را در روزهای پیش‌رو نشان می‌دهد. او مهم‌ترین و البته موفق‌ترین آلترناتیوی است که در بازار نقل‌وانتقالات وجود دارد.

 ژنرال با پرسپولیس از میادین رفت؟

امیر قلعه‌نویی آخرین‌بار در یک دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس مقابل دوربین‌ها حاضر شد. او که با گل‌گهر به مصاف پرسپولیس رفته بود در نهایت موفق شد شاگردان یحیی گل‌محمدی را شکست دهد اما در این دیدار هرگز روی نیمکت گل‌گهری‌ها ننشست و از سکو نظاره‌گر بازی بود. اتفاقی که گفته می‌شود با محرومیت او در ارتباط است و ژنرال می‌خواهد حساسیت‌ها را به خودش کم کند تا با رایزنی دوباره به میادین بازگردد.

کمیته استیناف اما تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد قلعه‌نویی را محروم کند. اتفاقی مهم که بدون‌ شک بازتاب بسیاری در فضای مجازی خواهد داشت و باید منتظر تبعات این حکم جنجالی ماند. محسن فروزان، محمد اکبر منادی، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، ساسان حسینی، حسین نخودکار و احتمالا امیرحسین نیک‌پور بازیکنانی هستند که با نظر مستقیم قلعه‌نویی برای گل‌گهر به خدمت گرفته شدند و علیرضا ابراهیمی، مهرداد بشاگردی و علیرضا حقیقی بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شدند.

باید منتظر ماند و دید در صورت حضور جواد نکونام در گل‌گهر، ترکیب این تیم چه تغییراتی برای فصل جدید خواهد کرد. به‌ویژه آنکه بدانیم قلعه‌نویی در آخرین دیدار تیمش از دو ترکیب کاملا متفاوت برای بازی مقابل پرسپولیس استفاده کرد و به‌ نظر می‌رسد او تصمیم نداشته ترکیب اصلی خود را لو بدهد. در آن بازی گل‌گهر در نیمه نخست با ترکیب محسن فروزان، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، مهدی تیکدری، علیرضا آرتا، فرشید باقری، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، سعید صادقی و یونس شاکری پرسپولیس را با تساوی متوقف کرد و در نیمه دوم نیز با ترکیب محسن فروزان، حسین نخودکار، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی، امین پورعلی، علی‌اصغر عاشوری، ساسان حسینی، مرتضی تبریزی، بهنام برزای، احمد زنده‌روح و محمد آقاجانپور سرخ‌پوشان را با یک‌گل مغلوب کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها