|

تراکتور زنوزی، محله برو و بیا

محمدرضا زنوزی

تراکتور که تحت مالکیت زنوزی از دوران بریز و بپاش فاصله گرفته فصل قبل با منصوریان شروع کرد حالا بعد از استعفای کمالوند نوبت به کریمی رسیده.

لینک کوتاه کپی شد

 همین چند وقت پیش بود که فراز کمالوند به‌ عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد و به پرشورها وعده قهرمانی داد؛ «این تیم به لطف خدا به دست من به لیگ برتر آمد و به لطف خدا با دست من قهرمان می‌شود. اگر من در پایان سال دوم تراکتور را قهرمان نکردم از مربیگری خداحافظی می‌کنم. هر چیزی گفتم عمل کردم. الان هم می‌گویم که این کار را می‌توانم بکنم پس باید حوصله کنند. این ساختمان را باید بکوبم و از نو بسازم.»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، اوضاع اما آنقدر آشفته و ناامید کننده شد که کمالوند فهمید با این روند شاید فصل دوم تیمش اصلا در لیگ برتر نباشد که بخواهد قهرمان شود پس بی‌توجه به ادعایش مبنی‌ بر عمل کردن به حرف‌هایش تصمیم گرفت تراکتور را در آستانه بازی حساس آسیایی با النصر عربستان رها کرده و استعفا کند. از آنجا که در فوتبال ما هم همیشه گزینه‌های بیرون مانده آماده تیم گرفتن هستند بلافاصله فیروز کریمی که خودش هم فصل گذشته سابقه هدایت تراکتور را داشت دوباره سرمربی پرشورها شد.

تراکتور که تحت مالکیت زنوزی از دوران بریز و بپاش فاصله گرفته و حالا بدهی فراوانی دارد، فصل قبل با منصوریان کار را شروع کرد و بعد از فقط پنج هفته نوبت به تغییر رسید و مسعود شجاعی کاپیتان تیم موقتا سرمربیگری را هم برعهده گرفت. در ادامه رسول خطیبی سرمربی پرشورها شد ولی او هم مدت زیادی نماند تا چهارمین تغییر فصل هم انجام شده و فیروز کریمی به‌عنوان سرمربی انتخاب شود.

حالا و درحالی که هنوز فصل جدید شروع نشده تراکتور دو تغییر دیگر را هم تجربه کرده و با این روند هیچ بعید نیست که بعد از بازی با النصر و پیش از شروع فصل جدید کریمی هم جای خود را به مربی دیگری بدهد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها