|

اولین موضع رسمی مهدی پاشازاده در استقلال؛ سکوت!

مهدی پاشازاده که با منصب معاونت ورزشی به باشگاه استقلال برگشته، ترجیح می دهد فعلا از گفتگو با رسانه ها پرهیز کند

لینک کوتاه کپی شد

مهدی پاشازاده با حکم احمد مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال معرفی شد تا تلفن همراهش مدام پذیرای تماس خبرنگاران ورزشی باشد اما پاشازاده ترجیح می دهد فعلا از حرف زدن درباره این منصب جدید خودداری کند و حرف هایش در حد همین چند جمله باشد؛ از برگشتن به استقلال خوشحالم... امیدوارم استقلال مقابل الهلال موفق باشد. اینجا خانه خودم است و با هدف خدمت برگشتم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، در حالی که مهدی پاشازاده تلاش می کند به دلیل در پیش بودن بازی حساس استقلال و الهلال از هرگونه مصاحبه بپرهیزد تا ناخواسته برای استقلال حاشیه ای به وجود نیاید، خبرنگارانی که از لحظه شنیدن خبر انتخاب پاشازده به عنوان معاون ورزشی استقلال با او تماس می گیرند، هر یک جمله ای از قول او روی خروجی سایت یا خبرگزاری خود می گذارند اما آن چه پاشازاده تا این لحظه به صورت رسمی منتشر کرده، همان چند جمله ای است که در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

photo_2021-09-11_14-24-20

با سلام خدمت هواداران باشگاه فهیم استقلال خدا را شاکرم که یک‌ بار دیگه بعد از سالیان نه چندان دور این توفیق خدمت نصیب این سرباز باشگاه کبیر استقلال شد.

مهدی پاشازاده همچنین در گفتگوی خصوصی با خبرنگار طرفداری ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت به استقلال تاکید کرد ترجیح می دهد تا بازی حساس تیم مقابل الهلال، از گفتگوی رسانه ای پرهیز کند. به نظر می رسد پاشازاده می خواهد کارش را در سکوت کامل خبری آغاز کند.

گویا قرار است یک گفتگوی رسمی از او از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال، منتشر شود.

جالب است بدانید زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند در استقلال نیز قرار بود مهدی پاشازاده به عنوان معاون ورزشی با باشگاه همکاری کند اما آن زمان پاشازاده به این دلیل که به صورت جدی درگیر مربیگری بود، از پذیرش این پست خودداری کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها