|

استقلال مرموز به دنبال شگفتی‌ مقابل پرسپولیس

استقلال تاجیکستان برای آنکه حریفی ناشناخته برای پرسپولیس به حساب بیایند، پخش زنده تلویزیونی بازی‌های‌شان را لغو کرد

لینک کوتاه کپی شد

ماموریت قهرمان فصل گذشته فوتبال تاجیکستان، شگفتی‌سازی برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی است و آنها برای انجام این مهم دست به تدابیر زیادی زده اند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و استقلال روز سه شنبه در حالی به مصاف هم می‌روند که یحیی گل‌محمدی و همکارانش همچنان به دنبال اطلاعات بیشتری از حریف تاجیک خود هستند.

سرمربی پرسپولیس روز گذشته و در گفت و گو با برنامه ورزش مردم اعلام کرد که آخرین اطلاعات آنها از حریف تاجیک مربوط به مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان است و استقلال پس از این مسابقات تغییراتی در ترکیب و نفرات خود به وجود آورده اما سعی کرده با پنهان کردن ترکیبش از یکطرف و عدم پخش بازیهایش از طرف دیگر، حریفی مرموز برای پرسپولیس محسوب شود.

به گفته یحیی گل‌محمدی، استقلال تاجیکستان برای آنکه حریفی ناشناخته برای پرسپولیس به حساب بیایند، پخش زنده تلویزیونی بازی‌های‌شان را لغو کرده و بازی‌های‌شان بدون تماشاگر برگزار شده و امکان حضور نماینده پرسولیس در مسابقات این تیم هم وجود نداشت.

 ظاهراً سفر یک هفته‌ای محمد عسگری، آنالیزور پرسپولیس به تاجیکستان هم بی‌فایده بوده و او فقط موفق شده که یک نیمه (نیمه دوم) از بازی‌های این تیم را به قیمت بالا رفتن از دیوار و پاره شدن لباسش! به شکل مخفیانه ببینند البته که ظاهراً اطلاعاتی آنالیزور پرسپولیس به دست آورده، اطلاعات بدی برای یحیی و همکارانش محسوب نبوده است اما در کل پرسپولیس نتوانسته یک بازی کامل را از حریفش ببیند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی