|

پایان یکه‌تازی شباب الاهلی با نوراللهی و قایدی!

شباب الاهلی امشب در حضور دو ستاره ایرانی خود نتوانست روند خوب و یکه‌تازی خود را ادامه دهد و در بازی خارج از خانه برابر العروبه متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر امارات، تیم شباب الاهلی در حالی که برای نخستین بار احمد نوراللهی و مهدی قایدی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه الفجیره به مصاف العروبه قعرنشین و صفر امتیازی رفت.

شباب الاهلی که در دو هفته اخیر لیگ برتر امارات به پیروزی رسیده بود، امشب در حضور دو ستاره ایرانی خود نتوانست روند خوب و یکه‌تازی خود را ادامه دهد و در بازی خارج از خانه برابر العروبه متوقف شد.

یاران نوراللهی و قایدی در دقیقه ۲۸ توسط کارلوس ادواردو به گل رسیدند، اما در دقیقه ۳۹ گل تساوی را دریافت کردند و در نهایت هم بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا شباب الاهلی با ۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد.

01642837

احمد نوراللهی پس از یک حضور تعویضی در شباب الاهلی و دو دیدار ۹۰ دقیقه‌ای برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، در دیدار امشب برابر العروبه تا دقیقه ۴+۹۰ در زمین بود و پس از آن جای خود را به یوری برزیلی داد.

مهدی قایدی نیز که امشب تلاش زیادی برای گلزنی داشت و حتی یکبار به تیرک دروازه زد و یک صحنه مشکوک به پنالتی نیز روی او اتفاق افتاد، تا پایان مسابقه در ترکیب شباب الاهلی برابر العروبه حضور داشت.

01642836

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها