|

بدشانسی‌ استقلال در آستانه مصاف با الهلال؛ حواشی خط دروازه این تیم تمامی ندارد

علیرضا رضایی

پس از جدایی مظاهری مجیدی برنامه‌های تمرینی ویژه‌ای برای دو دروازه‌بان تیمش در نظر گرفت اما انگار حواشی خط دروازه این تیم تمامی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جدال تیم‌های استقلال و الهلال عربستان در شرایطی انجام خواهد شد که فرهاد مجیدی با دغدغه جدیدی برای ترکیب تیمش در این بازی حساس روبروست. استقلال هفته گذشته برای برپایی اردوی آماده‌سازی پیش از دیدار با الهلال راهی امارات شد و در شرایطی که رشید مظاهری چند روز قبل از آن در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود قصد دارد در استقلال بماند و به جنگیدن ادامه دهد، بعد از عدم همراهی تیمش در این سفر، راهی سازمان لیگ شد و قراردادش با استقلال را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا بدین‌ترتیب استقلال با سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی سنگربان جدید این تیم آماده رویارویی با الهلال شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، با رقم خوردن این اتفاق، فرهاد مجیدی هم برنامه‌های تمرینی ویژه‌ای برای دو دروازه‌بان تیمش در نظر گرفت تا با تمام قوا آماده دیدار با الهلال شوند اما ظاهرا حواشی خط دروازه این تیم تمامی ندارد و دیروز مشخص شد که تست کرونای علیرضا رضایی سنگربان جدید این تیم نیز در امارات مثبت شده؛ موضوعی که با توجه به جدایی مظاهری، کار را برای استقلال سخت‌تر از قبل خواهد کرد و حالا این تیم تنها سیدحسین حسینی را برای قرار گرفتن در لیستش در اختیار خواهد داشت.

این مهم در حالی است که ظاهرا وضعیت دو نفر از اعضای دیگر کادر این تیم مشکوک است و بازیکنان این تیم نیز قرار است فردا و در آستانه این بازی تست بدهند. استقلال و الهلال عربستان روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۳۰ در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه باشگاه الوصل به مصاف هم می‌روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها