|

شرایط اسفناک نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا؛ در این گلستان چه خبر است!

لیگ قهرمانان آسیا

خوشنام‌ترین پیشکسوتان فوتبال ایران خانه‌نشین هستند و اداره امور دست آدم‌هایی است که به گربه هم لگد نزده‌اند!

لینک کوتاه کپی شد

خب ظاهراً برای بازی بعدی تیم ملی ورود خانم‌ها به ورزشگاه آزاد است چون باید بین آمدن خانم‌ها به ورزشگاه و میزبانی مسابقات یکی را انتخاب کنیم. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی، فقط یک نگاه به وضع فوتبال ایران بیندازید تا ببینید در این گلستان چه خبر است! استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان سه باشگاه ایرانی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در اسفناک‌ترین شرایط ممکن راهی میدان می‌شوند. تراکتورسازی به دلیل خرج‌های بی‌رویه و بدهی‌های کلان زنوزی در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. بقیه تیم‌های ما همین وضع را دارند!

 خودتان نگاه کنید. تیم‌ها هفته‌ای یکبار مربی عوض می‌کنند. بازیکن‌ها هفته‌ای دو بار فسخ می‌کنند. تمام بازیکن‌ها حتی آنهایی که خودشان هم خودشان را نمی‌شناسند در قرارداد خود بند حق فسخ دارند. یعنی می‌دانند که باشگاهشان قرار نیست به آنها پولی پرداخت کند. تیم‌ها هرچه پرطرفدارتر بی‌پول‌تر و بدبخت‌تر و هرچه بی‌هویت‌تر خوشبخت‌تر و مرفه‌تر!

خوشنام‌ترین پیشکسوتان فوتبال ایران محو و خانه‌نشین هستند و اداره امور دست آدم‌هایی است که به گربه هم لگد نزده‌اند! هر روز هم یک بدبختی و بیچارگی جدید رو می‌شود! جداً قرار نیست اوضاع بهتر شود؟ ما که هر روز ورشکسته‌تر و بدبخت‌تر و بیچاره‌تر می‌شویم، چطوری قرار است با دنیایی رقابت کنیم که در هر ثانیه صدها کیلومتر از ما دورتر می‌شود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها