|

فراز کمالوند بعد از جدایی از استقلال؛ دو استعفا و دیگر هیچ!

کمالوند خیلی زود از جمع استقلالی‌ها جدا شد اما جدایی ازاستقلال برای کمالوند روزهای موفقی را به وجود نیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

فراز کمالوند بعد از جدایی از کادرفنی استقلال، با پذیرش مربیگری دو تیم و استعفای زودهنگام از آن‌ها روزهای پر فراز و نشیبی را در لیگ سپری کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰، فرهاد مجیدی با حضور دوباره‌اش در استقلال در هفته شانزدهم لیگ بیستم، فراز کمالوند را به عنوان مدیر فنی خود در این تیم معرفی کرد؛ مربی باتجربه‌ای که سابقه هدایت تیم‌های تراکتور، گسترش فولاد، نفت آبادان، پارس جنوبی و… را در کارنامه داشت و در مدت زمان کوتاه حضورش در استقلال به یکی از کلیدی‌ترین اعضای کادرفنی این تیم تبدیل شد. کمالوند خیلی زود از جمع استقلالی‌ها جدا شد و تصمیم گرفت به عنوان سرمربی در لیگ برتر کار کند. جدایی ازاستقلال برای کمالوند روزهای موفقی را به وجود نیاورد. دراین گزارش نگاهی به عملکرد فراز بعد از جدایی از استقلال کرده‌ایم.

حضور کوتاه و ناموثر در سایپا

فراز کماللوند بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا همراه با استقلال با رضایت مجیدی از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا به عنوان سرمربی جدید سایپا کارش را در این تیم آغاز کند. او با جدایی از استقلال هدایت تیمی را برعهده گرفت که کار سختی برای بقا در لیگ داشت.

مسئولان این باشگاه بعد از جدایی ابراهیم صادقی و حضور موقت محسن بیاتی‌نیا روی نیمکت مربیگری این تیم، فراز کمالوند را با امیدواری به بازگشت به روزهای خوب و ماندن در لیگ به خدمت گرفتند. با این حال حضور کمالوند در سایپا هم با نتیجه دلخواه برای این تیم همراه نبود و در فاصله سه هفته به پایان مسابقات لیگ برتر و در شرایطی که سایپا با ۲۳ امتیاز و حضور در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر یکی از دو گزینه اصلی سقوط به حساب می‌آمد، فراز کمالوند از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. سایپا هم در نهایت در هفته پایانی مسابقات لیگ با ایستادن در رده پانزدهم جدول، به لیگ یک سقوط کرد تا بسیاری از رفت و آمد کمالوند در این تیم به عنوان یکی از اتفاق‌های منفی این باشگاه در راه سقوط آن یاد کنند.

بازگشت به تراکتور و خداحافظی دوباره!

این مربی با اتمام مسابقات لیگ بیستم باب مذاکره با مسئولان تراکتور را باز کرد و او که سابقه سرمربیگری در این تیم را در کارنامه داشت و همراه آن صعود به مسابقات لیگ برتر را جشن گرفته بود، پس از ۱۰ سال بار دیگر هدایت این تیم را با جانشینی فیروز کریمی برعهده گرفت.

حضور او در این تیم هم چندان به درازا نکشید و این مربی که تازه جلسات تمرینی‌اش با تراکتور را آغاز و تاکید کرده بود آرزویی به جز قهرمانی تراکتور ندارد؛ با جدا شدن بیش از دوازده بازیکن فصل گذشته، مسائل مالی و بدهی‌ها و مشکلات مربوط به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور که حتى کار را تا کناره گیرى از لیگ قهرمانان آسیا جلو برد، قبل از آغاز لیگ بیست و یکم از هدایت تبریزی‌ها استعفا کرد و از این تیم جدا شد. تراکتور بعد از جدایی کمالوند، دوباره فیروز کریمی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند و با او که سابقه قهرمانی در آسیا را دارد، راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و جدال حساس با النصر عربستان شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها