|

استقلال نسبت به مرحله گروهی لیگ قهرمانان این 8 بازیکن را از دست داده

استقلال

از دست دادن ۸ مهره در یک بازه زمانی و ورود ۸ بازیکن جدید به ترکیب استقلال دگرگونی مهمی در استقلال قلمداد می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال امشب در ورزشگاه زعبیل امارات به مصاف الهلال عربستان می‌رود تا یکی از سخت‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر را تجربه کند. نه اینکه شاگردان فرهاد مجیدی هراسی از رقیب پیش رو داشته باشند، بلکه تغییرات گسترده‌ای که در این تیم به وجود آمده کمی نگران کننده است.

به گزارش «شایانیوز»، استقلال در مقایسه با مرحله گروهی همین رقابت‌ها که در گروه مرگ موفق به صدرنشنی شد ۸ بازیکنش را از دست داده که تعدادی از آن‌ها مهره‌های کلیدی اش بودند؛ رشید مظاهری، محمد نادری، مسعود ریگی و مهدی قایدی مهمترین جدا شده‌های استقلال هستند. به غیر از این ۴ نفر، سه نفر دیگر یعنی هروویه میلیچ، داریوش شجاعیان و شیخ دیاباته هم جدا شده اند که آن‌ها کم و بیش از سوی فرهاد مجیدی بازی گرفته شدند. این مورد البته تمام ماجرا نیست، چون عارف غلامی، یکی از ۲ مدافع کلیدی استقلال هم مصدوم شده و بازی را از دست داده است. البته به این ۸ نفر می‌توان وضعیت مبهم فرشید اسماعیلی را هم اضافه کرد که هنوز مشخص نشده از استقلال جدا شده یا می‌خواهد تمدید کند.

از دست دادن ۸ مهره در یک بازه زمانی و ورود ۸ بازیکن جدید به ترکیب استقلال (فارغ از اینکه همه آن‌ها بازی می‌کنند یا خیر) دگرگونی مهمی در استقلال قلمداد می‌شود. در واقع بیش از هرچیز دیگری شاید فرهاد مجیدی نگران ناهماهنگی بازیکنانش در دیدار امشب باشد؛ موردی که تلاش کرده با ارائه تمرینات مختلف تا حدود زیادی آن را برطرف کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها