|

11 استقلالی که به الهلال گل زدند

استقلال

آبی‌ها در 4 بازی موفق به باز کردن دروازه الهلال نشده و در 4 بازی هم، 2 گل وارد دروازه رقیب کردند. این 11 گل چگونه به ثمر رسیده است؟

لینک کوتاه کپی شد

رویارویی امشب استقلال و الهلال، دوازدهمین مصاف دو تیم است. استقلال برابر هیچ رقیب آسیایی، این اندازه بازی نکرده است. در 11 بازی قبلی، استقلال توانسته 11 گل بزند. آبی‌ها در 4 بازی موفق به باز کردن دروازه الهلال نشده و در 4 بازی هم، 2 گل وارد دروازه رقیب عربستانی کرده‌اند. این 11 گل چگونه به ثمر رسیده است؟

1/ امیر هاشمی‌مقدم

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، دفع توپ مدافع الهلال توپ را پشت محوطه جریمه به بازیکن استقلال رساند. این شوت با برخورد به پای بازیکن الهلال جلوی پای هاشمی‌مقدم افتاد و او با یک ضربه بیرون پا، توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد.

2/ فرهاد مجیدی

 یک ارسال زمینی تند و تیز از سمت راست توسط محمد تقوی و شگرد همیشگی فرهاد مجیدی در زدن ضربات بغل پای راست به کنار تیر عمودی.

3/ سیروس دین‌محمدی

 سیروس دین‌محمدی در یک ضدحمله صاحب توپ شد، با آن جلو آمد و از پشت محوطه جریمه یکی از آن شوت‌های معروفش را زد که با اشتباه دروازه‌بان الهلال و بعد از برخورد به دستانش وارد دروازه شد.

4/ یدالله اکبری

پاس عالی رسول خطیبی برای یدالله اکبری و ضربه هوشمندانه این بازیکن که به خوبی از پشت مدافعان الهلال حرکت کرده و خودش را به درون محوطه جریمه رسانده بود.

5/ علی سامره

 اواخر نیمه اول بود که این بار علی سامره موفق به شکست دادن الدعایه شد و دروازه الهلال را باز کرد.

6/ پژمان منتظری

ارسال دقیق مجتبی جباری از روی یک ضربه آزاد را پژمان منتظری درست از روی خط محوطه 5/5 متر وارد دروازه الهلال کرد.

7/ آرش برهانی

پاس استثنایی جباری به برهانی رسید. برهانی با ستون کردن پایش از مدافع الهلال گذشت و درحالیکه دروازه‌بان فکر می‌کرد ضربه‌اش را به سمت چپ بزند، شماره 9 توپ را به سمت راست دروازه زد.

8/ مامه تیام

توپ در سمت چپ به تیام رسید. او توپ را کنترل کرد و وارد محوطه جریمه شد. پس از تغییر مسیر، ضربه‌اش را زد که با دخالت مدافع الهلال و تغییر مسیر توپ به تور دروازه رسید.

9/ وریا غفوری

ارسال از سمت چپ زمین توسط سرور جپاروف با اشتباه یاسر شهرانی در دفع توپ به غفوری رسید و شماره 21 هم با یک نیم چرخش، ضربه‌اش را به تور رساند.

10/ پژمان منتظری

پاتوسی پشت ضربه آزاد ایستاد. ارسال او را دانشگر در سمت راست محوطه جریمه به سمت دیگرش فرستاد تا منتظری که هیچ بازیکنی را کنارش نمی‌دید با ضربه سر وارد دروازه کند.

11/ علی کریمی

ارسال پاتوسی از روی نقطه کرنر را علی کریمی روی همان تیر اول با یک ضربه سر وارد دروازه کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها