|

وضعیت ۴ خرید جدید پرسپولیس؛ شانس بازی مقابل استقلال را دارند؟

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که خریدهای جدید پرسپولیس هنوز ۹۰ دقیقه‌ای نیستند و باید دیدار حساس با استقلال را از روی نیمکت دنبال کنند.

لینک کوتاه کپی شد

 از تاجیکستان خبر می‌رسد از میان بازیکنان جدید پرسپولیس فقط رضا اسدی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، شنیده‌ها از اردوی پرسپولیس و تمرینات اخیر این تیم حکایت از آن دارد که خریدهای جدید این تیم هنوز ۹۰ دقیقه‌ای نیستند و باید دیدار حساس با استقلال تاجیکستان را از روی نیمکت دنبال و منتظر فرصت برای بازی باشند. در همین ارتباط گزارش زیر را بخوانید.

علی نعمتی؛ خیلی کار دارد!

مدافع فصل گذشته پدیده مشهد روز اول شهریور ماه به پرسپولیس پیوست. علی نعمتی مدافع فصل گذشته شهرخودرو مشهد پس از سه فصل حضور در لیست جذب باشگاه پرسپولیس بالاخره توانست رضایت نامه خود را دریافت کرده و با عقد قرارداد سه ساله به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود. نعمتی که از نخستین روز شروع نقل و انتقالات تابستانی پیگیر دریافت رضایت نامه خود شد بالاخره با مبلغ سه میلیارد تومان آن را دریافت کرد تا به جنجال‌های مربوط به این انتقال پایان دهد اما در این مدت نتوانست تمرینات اختصاصی خود را دنبال کند. او بیشتر درگیر دریافت رضایتنامه از باشگاه مشهدی بود تا تمرین کردن!

حامد پاکدل؛ آخرین خرید پرسپولیس

آخرین خرید پرسپولیس هم مهاجم اول فصل گذشته آلومینیوم اراک بود. حامد پاکدل که با درخشش خود تنها شکست پرسپولیس در فصل گذشته را در اراک رقم زد از آمادگی مطلوب خیلی فاصله دارد. شنیدیم این مهاجم جنگنده که عشق و تعصب خاصی هم روی پرسپولیس دارد هنوز به آن آمادگی مطلوب برای بازی در ترکیب تیم جدیدش نرسیده اما احتمال کمی وجود دارد که به عنوان ذخیره برابر استقلال تاجیکستان به میدان برود.

رضا دهقانی؛ امیدوارکننده اما ۳۰ دقیقه ای!

دهقانی جوان هم یکی از بهترین های پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی اخیر تیمش بود اما او هم ۹۰ دقیقه ای نیست. یحیی گل محمدی که از تابستان سال گذشته دنبال خرید ستاره سابق تیم امید ایران بود حالا از خرید جدید خودش راضی است ولی رضا دهقانی هم باید کار کند تا به سایرین برسد. البته رضا دهقانی این شانس را دارد که به عنوان تعویضی برابر استقلال تاجیکستان بازی کند.

علیرضا ابراهیمی؛ شانس اندک شماره ۵

کاپیتان فصل گذشته گل گهر سیرجان اولین بازیکنی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست. علیرضا ابراهیمی بلافاصله هم در اولین تمرین فصل جدید پرسپولیس شرکت کرد اما با توجه به عدم هماهنگی با سید جلال حسینی و فرشاد فرجی شانس بسیار اندکی برای بازی کردن در دیدار سه شنبه در تاجیکستان دارد. با توجه به خرید علی نعمتی کار علیرضا ابراهیمی در فصل جدید هم بسیار سخت خواهد بود.

نکته؛ رضا اسدی دیگر خرید جدید پرسپولیس نیز از آمادگی مطلوبی برخوردار نیست اما در پست هافبک دفاعی دست یحیی گل محمدی خالی است. کمال کامیابی نیا مصدوم شده و محمد شریفی نیز خیلی جوان است و فیکس شدن این بازیکن مستعد بوشهری در تاجیکستان ریسک بزرگی است. بنابراین شماره ۸ پرسپولیس تنها بازیکن جدید این تیم است که شانس فیکس شدن دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها