|

تیم متحول‌ شده مجیدی برابر ستاره‌های الهلال

استقلال

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و الهلال از ساعت 21:30 دقیقه امشب در امارات به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

اولین مسابقه از مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین ۲ تیم استقلال ایران و الهلال عربستان از ساعت‌۲۱:۳۰ امشب در کشور امارات برگزار می‌شود. این مسابقه که از قدیم در آسیا هواداران زیادی داشته ا‌ست، در حالی برگزار می‌شود که نماینده کشورمان نزدیک به یک‌ ماه از مسابقات رسمی دور بوده و چندین ستاره خود را در بازار نقل‌و‌انتقالات از دست داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، چند ماه قبل بود که مجیدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد استقلال در ۲ سال گذشته با نظر مربیانش بسته نشده و به قول معروف بالانس نیست. حالا او تیمی را در اختیار دارد که تمام نفراتش با نظر او جذب شده‌اند و باید دید مجیدی با تیمی که خودش بسته است، چه نمایشی مقابل الهلال خواهد داشت. از آخرین بازی رسمی استقلال، ۱۷‌ مرداد در فینال جام حذفی مقابل فولاد، ۵ بازیکنی که در ترکیب اصلی تیم فرهاد مجیدی حضور داشتند، دیگر جایی در این تیم ندارند و حالا این تیم با نفراتی جدید باید مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان قرار بگیرد؛ تیمی که خرید‌های بزرگی در تابستان داشت و موسی مارگا را از پورتو گرفت و متئوس پریرا را از لیگ جزیره به عربستان آورد و این ۲ نفر در کنار بافتیمبی گومیس که کاملا برای استقلال و فوتبال‌دوستان ایرانی چهره شناخته‌شده‌ای است، می‌توانند شب سختی را برای مدافعان استقلال رقم بزنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها