|

چهره متفاوت ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال

پرسپولیس امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از حذف استقلال توسط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا حالا ایران ۲ نماینده دیگر در این تورنمنت دارد: پرسپولیس و تراکتور. اولی باید از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه به مصاف استقلال تاجیکستان برود و دومی یک ساعت بعد‌تر در دیداری دشوار برابر النصر عربستان صف آرایی می‌کند.

به گزارش شایانیوز، پرسپولیس در حالی به تاجیکستان سفر کرده تا روی چمن مصنوعی مقابل حریف قرار بگیرد که ۳ مهره کلیدی اش را از دست داده و یک بازیکن دیگر از ترکیب اصلی اش را هم به دلیل مصدومیت ندارد. محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو ۳ پرسپولیسی هستند که در مرحله گروهی برای یحیی گل محمدی در آسیا بازی کرده اند، ولی حالا از تیم جدا شده اند. به غیر از این ۳ نفر، ۳ بازیکن دیگر پرسپولیس هم مصدوم شده اند: کامیابی نیا، علی شجاعی و مهدی مهدیخانی. به غیر از کمال، غیبت ۲ بازیکن دیگر دردسری برای پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد.

پرسپولیس و در راس آن، یحیی گل محمدی برای پر کردن جای بازیکنانی که از تیم جدا شده اند ۵ بازیکن جدید خریده است، ولی به نظر می‌رسد از بین آن ۵ نفر فقط یکی این شانس را دارد تا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد. در واقع تمامی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با استقلال تاجیکستان همان نفراتی خواهند بود که در مرحله گروهی برای این تیم به میدان رفته اند مگر رضا اسدی.

رضا اسدی به عنوان جایگزین احمد نوراللهی از لیگ اتریش به ایران آمده و حالا در اولین جدال آسیایی قرار است با پیراهن شماره ۶۶ مقابل استقلال تاجیکستان قرار بگیرد. البته حضور اسدی در ترکیب اصلی هم احتمالا به دلیل مصدومیت کامیابی نیا است، چون اگر کمال آماده بود بعید بود یحیی دست به ریسک بزند و بازیکنی که هنوز به هماهنگی ۱۰۰ درصد نرسیده است را در ترکیب بگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها