|

ترکیب احتمالی استقلال تاجیکستان برابر پرسپولیس 23 شهریور 1400

 استقلال تاجیکستان

استقلال تاجیکستان و پرسپولیس امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

 استقلال تاجیکستان در غیاب دو ستاره اش مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. شاگردان ویتالی لوچنکو در حالی مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهند کرد که آنها در هفته‌های اخیر تمام تلاش خود را کرده‌اند تا از درز کردن اخبار تیم خود به رسانه‌ها خودداری کنند اما به نظر می‌رسد شمای کلی این تیم مشخص باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، در این بازی آندری میسچنکو مدافع تنومند و مستحکم اوکراینی غایب خواهد بود و دو کارته است و علاوه بر او، رستم یتیموف گلر شماره یک نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور نخواهد داشت. نکته جالب اینکه امروز اگرچه لوچنکو سرمربی استقلال خواهد بود اما باتوجه به اینکه مدرک پرو لایسنس ندارد، مبین ارگاشف به عنوان سرمربی در فهرست استقلال قرار خواهد گرفت. کادر فنی نماینده تاجیکستان برای دیدار هم احتمالا سیستم 3-5-2 را انتخاب خواهد کرد.

خط دروازه: مخر الدین حسنوف

دروازه‌بان جوان تاجیک در غیاب رستم یتیموف عملکرد خوبی در لیگ این کشور داشت اما به هر حال دروازه، جدی ترین نگرانی لوچنکو برای این بازی است. جایی که باتوجه به حضور یتیموف در مرحله گروهی، نقطه قوت استقلال دوشنبه بود اما با مصدومیت او، حالا این تیم آسیب پذیرتر از قبل شده است.

خط دفاعی: الکسی لارین، زوئیر جورابوئف، وحدت هانانوف

استقلال در خط دفاعی هم دچار مشکلاتی خواهد بود. الکسی لارین که یکی از بهترین مدافعان لیگ تاجیکستان است، در تیمهای ملی پایه اوکراین بازی کرده و بازیکنی توانمند محسوب می‌شود. در کنار او زوئیر جورابوئف خواهد بود که در بازی قبلی آسیب دیدگی مختصری داشت اما در تمرینات حضور داشته و این بار هم به میدان خواهد رفت. وحدت هانانوف در مرحله گروهی و باتوجه به حضور میسچنکو، مدافع چپ بازی می‌کرد اما احتمال دارد امروز ضلع سوم این مثلث لقب بگیرد.

خط هافبک: احتام نظروف، پتر پاتف، علیشهر جلیلوف، منوچهر صفروف، اسلام زویروف

این ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست که باتوجه به جدایی بازیکنان استقلال تاجیکستان، پدید آمده است. احتام نظروف و منوچهر صفروف مدافعان کناری هستند و پتر پاتف در نقش هافبک دفاعی ظاهر می‌شود و علیشهر جلیلوف را کنار خود دارد. اسلام زویروف به نوعی هافبک هجومی و اصلی ترین بازیکن برای انتقال توپ به خط حمله است.

خط حمله: منوچهر جلیلوف، رستم سویروف

خط حمله استقلال تاجیکستان در این بازی دو نفره خواهد بود و شاگردان ویتالی لوچنکو با دو حمله ور تاجیک به استقبال دروازه پرسپولیس می‌روند. در مرحله گروهی حسین دوغان مهاجم فیکس این تیم بود اماحالا او جدا شده و رستم سویروف در خط حمله اش قرار خواهد گرفت. همچنین منوچهر جلیلوف شماره 63 مهاجم سایه خواهد بود.

نیمکت ذخیره؛ از هافبک ژاپنی تا...

تیم استقلال تاجیکستان بازیکنان خوبی را روی نیمکت خواهد داشت. امیر بک جورابوئف توانایی بازی در هافبک وسط را دارد و هیچ بعید نیست که جانشین پتر پاتف شود و ریوتا نوما نیز چنین وضعیتی دارد. تیمور جورایف هافبک هجومی است و سلام آشورمادوف در پست مهاجم سایه بازی می‌کند. شروونی مبشوئف نیز مهاجم ذخیره استقلال محسوب می‌شود.

ترکیب احتمالی استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس

خط دروازه: مخر الدین حسنوف

خط دفاعی: الکسی لارین، زوئیر جورابوئف، وحدت هانانوف

خط هافبک: احتام نظروف، پتر پاتف، علیشهر جلیلوف، منوچهر صفروف، اسلام زویروف

خط حمله: منوچهر جلیلوف، رستم سویروف

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها