|

(عکس) چه وقت سر خوردن بود آقای مرادمند

محمدحسین مرادمند

در فضای مجازی و در کانال‌های هواداری استقلال، عملکرد مرادمند در صحنه گل اول استقلال سوژه موافقان و مخالفان او شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شاید اگر عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی دیشب استقلال و الهلال بود، هنگام گل اول تیم عربستانی از عبارت چه وقت سر خوردن بود آقای مرادمند، استفاده می‌کرد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، مدافع آبی‌ها هیچوقت دقیقه 39 بازی با الهلال را فراموش نخواهد کرد. در شرایطی که تا قبل از این صحنه، شاگردان ژاردیم هیچ کار خاصی در محوطه جریمه استقلال نکرده بودند، پاس عمقی متئوس پریرا در حالی به بافتیمبی گومیس رسید که به نظر می‌رسید محمدحسین مرادمند مشکلی برای دفع توپ نداشته باشد منتهی مدافع استقلال در بدترین زمان ممکن تعادلش را از دست داد و زمین خورد تا بافتیمبی گومیس از فرصت بادآورده‌ای که نصیبش شده بود، نهایت استفاده را ببرد و دروازه حسینی را باز کند.

در فضای مجازی و در کانال‌های هواداری استقلال، عملکرد مرادمند در آن صحنه سوژه صحبت موافقان و مخالفان او شده است. موافقان مرادمند عقیده دارند آب دادن به زمین باعث شده بود که بازیکنان مدام در آن سر بخورند و مدافع استقلال، بسیار بدشانس بوده که در آن صحنه تعادلش را از دست داد منتهی مخالفان این بازیکن طور دیگری به قضیه نگاه کرده و اعتقاد دارند مرادمند پیش از این هم سابقه سر خوردن را داشته و او مقصر اصلی این گل محسوب می‌شود.

16316021693745

16316022813568

16316028376887

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها