|

(عکس) هوادار جنجالی استقلال که به مظلومی حمله کرد که بود؟

پس از شکست استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، یک هوادار که روی سکوهای استادیوم زعبیل نشسته بود به پرویز مظلومی حمله کرد و…

لینک کوتاه کپی شد

در پایان دیدار استقلال و الهلال عربستان اعتراض‌های تند یک هوادار که در ورزشگاه زعبیل حضور داشت به پرویز مظلومی بسیار حاشیه ساز شد. این فرد که در جایگاه VIP نشسته بود، در پایان مسابقه خطاب به عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعتراض‌های تندی را انجام داد که این مسائل با دخالت حاضرانی مثل محمدرضا کسرایی ختم به خیر شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، کسرایی که به عنوان نماینده ایرانی مسابقه در جایگاه VIP حضور داشت، با بالا گرفتن اعتراضات سعی کرد فضا را آرام کند تا عربستانی‌های حاضر در ورزشگاه بیشتر از این در جریان امور قرار نگیرند.

نکته مهم و کلیدی اما چنین بود که چه کسی به این فرد بلیت حضور در VIP را داده بود. بازی شب گذشته بدون حضور تماشاگر برگزار شد و تنها ۵۰ بلیت VIP برای دو تیم از سوی مقامات AFC صادر شده بود. بر این اساس ۲۵ بلیت در جلسه هماهنگی قبل از بازی در اختیار استقلال بود و ۲۵ بلیت هم به مسئولان الهلال تحویل داده شد.

از طرفی فردی که در ورزشگاه بود و به مظلومی اعتراض کرد و جنجال ساز شد را هیچ کدام از اعضای تیم استقلال نمی‌شناختند! به عبارت بهتر مشخص نیست او چگونه بلیت حضور در VIP را به دست آورده و توانسته وارد ورزشگاه شود.

در این خصوص به نظر می‌رسد مسئولان استقلال بلیت‌هایی را به دوستان خود داده اند و آنها به افراد دیگر داده اند تا به ورزشگاه بروند. در نهایت هم این ناهماهنگی باعث ایجاد چنین حاشیه ای  شده است.

این در حالی است که وقتی بازی‌ها بدون تماشاگر است طبیعتا باشگاه‌ها باید روی افرادی که از تیم شان وارد ورزشگاه می‌شوند نظارت کنند اما در استقلال درباره بلیت‌ها چنین اتفاقی نیفتاد تا شاهد یک حاشیه عجیب در پایان مسابقه استقلال و الهلال باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سهم خواهی ارسالی در

    این یارو را در دبی با فرزاد مجیدی دیده اند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها