|

مجیدی به خاطر این دو بازیکن حسابی در فضای مجازی محاکمه شد

مهمترین نقدی که در فضای مجازی به فرهاد مجیدی وارد شده، استفاده از جعفر سلمانی و عارف آقاسی در ترکیب اصلی تیمش بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی استقلال به خاطر استفاده از دو بازیکن در ترکیب اصلی بازی با الهلال، در فضای مجازی مورد محاکمه برخی هواداران تیمش قرار گرفته است. نمایش استقلال در بازی دیشب طوری نبود که هواداران این تیم، نسبت به آینده تیمشان ناامید شوند اما نمی‌شود گفت که مجیدی و همکارانش، در بازی دیشب بدون اشتباه بوده‌اند و از دید منتقدان سرمربی استقلال، برخی تصمیم‌های سرمربی استقلال، در باخت به الهلال، تاثیرگذار بوده است.

16316059134815

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، مهمترین نقدی که در فضای مجازی به فرهاد مجیدی وارد شده، استفاده از جعفر سلمانی و عارف آقاسی در ترکیب اصلی تیمش بوده است. از دید منتقدان فرهاد، بازی ندادن به دانشگر، بزرگترین اشتباه او در بازی دیشب بوده و فرهاد بدون توجه به هماهنگی دانشگر با یزدانی و مرادمند، از آقاسی در ترکیب اصلی استفاده کرد که مدت زیادی در کنار سایر بازیکنان تمرین نکرده بود و الهلال بارها و بارها از سمت او، دروازه استقلال را تهدید کرد و موسی مارگا در سه صحنه با پاس‌هایی که پشت سر آقاسی انداخت، همبازیانش را در موقعیت گل قرار داد که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

جعفر سلمانی سوژه بعدی انتقاد از مجیدی بوده و برای تعدادی از هواداران استقلال، این سوال مطرح شده که فرهاد به چه دلیلی دست روی این بازیکن گذاشته و او را جذب کرده است. درست است که با یک بازی نمی‌شود کیفیت بازیکنان را به درستی ارزیابی کرد اما جعفر سلمانی یکی از موارد خاص فوتبال ایران است و بعد از بازی در پست غیرتخصصی در تیم ملی – که هنوز هیچ کسی دلیلش را نمی‌داند – او در بازی دیشب و علیرغم حضور در پست تخصصی‌اش، نتوانست نمایش منتقدپسندی ارائه کند و از دید برخی از هواداران استقلال، متین کریم‌زاده و حتی بابک مرادی بازیکنان بهتری از خرید ملی‌پوش آبی‌ها هستند.

16316058305921

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها