|

حسین‌زاده می تواند جانشین خوبی برای قایدی باشد؟

امیرحسین حسین‌زاده

در شبی که مهدی قایدی از نزدیک تماشاگر بازی تیم سابقش بود، حسین‌زاده نمایش قابل قبولی در ترکیب استقلال داشت.

لینک کوتاه کپی شد

در شب حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، نمایش امیرحسین حسین‌زاده جلوی الهلال، تنها دلخوشی هواداران تیم فرهاد مجیدی بعد از شکست تیمشان به شاگردان لئوناردو ژاردیم محسوب می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، این بازیکن 20 ساله که اولین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شد، در نخستین بازی‌اش برای استقلال که دیدار تدارکاتی مقابل تیم امیدهای این باشگاه داشت، موفق به گلزنی شد و از همان روز بود که برخی رسانه‌ها از ظهور یک بازیکن تکنیکی دیگر در تیم فرهاد مجیدی خبر دادند که در بهترین حالت، شاید بتواند جانشین مهدی قایدی هم بشود.

در شبی که مهدی قایدی از نزدیک تماشاگر بازی تیم سابقش بود، حسین‌زاده نمایش قابل قبولی در ترکیب استقلال داشت و در چند صحنه تکنیکش را به رخ مدافعان الهلال کشید.

در شبی که عارف آقاسی و جعفر سلمانی در اولین بازی‌شان برای استقلال، عملکرد نسبتا ضعیفی داشتند، حسین‌زاده هواداران تیم فرهاد مجیدی را امیدوار کرد که می‌توانند در لیگ بیست و یکم منتظر درخشش این بازیکن باشند و باید دید مهره هجومی جوان آبی‌ها می‌تواند نمایش خوبش جلوی الهلال را در لیگ برتر هم تکرار کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها