|

هیات مدیره استقلال زیر پای فرهاد را خالی می‌کند؟

مصاحبه اصغر ملکیان رییس هیات مدیره استقلال نشان از اتفاقات جدیدی در این باشگاه خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که بعد از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان و کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا هواداران آبی منتظرند تا هفته آینده دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در لیگ برتر شروع شود، امروز اصغر ملکیان رییس هیات مدیره استقلال مصاحبه‌ای انجام داد که در نوع خود عجیب است.

ملکیان ضمن ابراز نارضایتی از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عملا کادرفنی را مقصر شکست جلوه داده است. او با بیان اینکه بهترین امکانات را برای استقلال در امارات مهیا کرده اند، از احتمال تغییر روی نیمکت این تیم صحبت کرده و طوری جملات را کنار هم قرار داده تا مشخص شود آینده فرهاد مجیدی در این تیم نامعلوم است.

ملکیان در گفت و گویی که با تسنیم داشته، در پاسخ به سوالی درباره آینده فرهاد مجیدی در استقلال گفته است:‌« درباره این موضوع تصمیمی گرفته نشده است، اما در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه درباره ادامه یا عدم همکاری با مجیدی تصمیم گیری خواهد شد. باید گزارش نماینده هیئت مدیره و سرپرست تیم به هیات مدیره داده شود تا در خصوص سرمربی تیم تصمیم گیری شود.»

این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شده که استقلال برای فصل جدید لیگ برتر با نظر فرهاد مجیدی بسته شده و هواداران منتشر شروع مسابقات داخلی با هدایت این مربی هستند. از طرف دیگر یکماه بیشتر تاشروع مسابقات زمان باقی نمانده و حال اینکه هیات مدیره باشگاه چه تصمیمی درباره مجیدی خواهد گرفت، می‌تواند بر سرنوشت تیم تاثیرگذار باشد.

ملکیان در حالی این مصاحبه را انجام داده که فرهاد مجیدی اکنون در امارات بسر می‌برد و قرار است آخر هفته برای شروع تمرینات به تهران برگردد. از طرف دیگر جلسات هیات مدیره استقلال معمولا سه‌شنبه ها برگزار می‌شود. ضمن اینکه بعد از شکست استقلال مقابل الهلال تاکنون هیچ کدام از مدیران ارشد باشگاه مثل پرویز مظلومی و احمد مددی حرفی درباره تیم نزده بودند. این در حالی بود که مجیدی قبل از بازی با الهلال گفته بود تیم با برخی کارشکنی‌ها و مشکلات عازم امارات شده است. صحبتی که دقیقا مغایر با اظهارات ملکیان است که اعتقاد دارد بهترین شرایط و امکانات را برای سفر به دوبی و اردوی این تیم در نظر گرفته‌اند. 

برآیند این مسائل چنین است که اختلافات میان کادرفنی و مدیریت باشگاه استقلال که از ماه‌ها قبل آغاز شده، همچنان ادامه دارد و شاید کار به اتفاقات دیگری نیز بکشد. حالا مدیریت استقلال دیگر مثل گذشته حامی فرهادمجیدی نیست و این را می‌شود از مصاحبه ملکیان برداشت کرد.

در کنار همه این مسائل شایعات پیرامون تغییرات مدیریتی در استقلال هم از مدت ها قبل مطرح بوده اما هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است. در چنین شرایطی باید چند روز دیگر منتظر بمانیم و ببینیم چه آینده ای در استقلال رقم می‌خورد. در جدال پیش آمده میان مدیریت و کادرفنی در نهایت کدام بازنده می‌شوند، هرچند که شاید کفه ترازو به نفع هیچ کدام سنگینی نکند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها