|

فرهاد مجیدی از استقلال برود تکلیف فرزاد چه می شود؟

پیشکسوت استقلال می‌گوید بهتر است فرهاد مجیدی در استقلال بماند و به عنوان سرمربی آبی‌ها ابقا شود.

لینک کوتاه کپی شد

منصور رشیدی از پیشکسوتان استقلال درباره وضعیت مدیریتی استقلال و همچنین فرهاد مجیدی مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*مدیران صحبت‌های روشنی بیان نمی‌کنند. مدیرعامل که از طرف وزیر ورزش گماشته می‌شود و آن‌ها کارهای لازم را انجام می‌دهند. متاسفانه کسی که مدیریت ورزشی بلد باشد، ما در این کشور ما کم داریم. ما افرادی مثل داریوش مصطفوی و محمد دادکان کم داریم. من مددی را تا به حال ندیدم و ایشان را خیلی نمی‌شناسم و واقعا با وجود این شرایط نمی‌توانم نظر خیلی دقیقی به او بدهم.

*از اینکه مجیدی یک مربی خوب و جوانی است، شکی نیست. در حال حاضر مدیران ما به دنبال نتیجه هستند و کاری به آینده هم ندارند.

*مجیدی جوانانی به فوتبال معرفی کرده است اما برخی از تصمیم‌ها،‌ سلیقه‌ای است و مجیدی ترجیح داده است که جوانگرایی کند. اگر جابجایی سرمربی صورت نگیرد، به نظر من به صلاح استقلال است. مجیدی برخی اوقات کارهایی کرده است که شاید به مذاق پیشکسوت‌ها خوش نیامده است اما بهتر است که در استقلال بماند و برای سازندگی استقلال تلاش کند.

*شخصیت مجیدی به گونه‌ای است که فکر می‌کنم به هیچ وجه در استقلال نمی‌ماند و مثل سال‌های گذشته از استقلال جدا می‌شود. با توجه به اتفاقاتی که برای فرزاد مجیدی پیش آمده است و او نتوانسته است در کادرفنی جایی پیدا کند، فکر می‌کنم خود فرهاد هم تصمیم بگیرد از استقلال جدا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها