|

مددی از استقلال رفت؛ صدای پای آجرلو می آید!

استقلال همچنان درگیر حاشیه‌های مختلف است و اخبار زیادی پیرامون این تیم شنیده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که احمد مددی از سمت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرده است گفته می‌شود وزارت ورزش مذاکراتی با سردار آجرلو انجام داده است تا رئیس مجمع یا مدیر عامل استقلال شود.

البته هر مذاکره‌ای به معنای قطعی شدن کار نیست اما مسلما از طرف وزارت ورزش با آجرلو صحبت شده و او برای حضور در استقلال شانس دارد. از طرفی به نظر می‌رسد سردار آجرلو برای حضور در استقلال تمایل دارد ولی این کار نیاز به مقدماتی دارد که باید انجام شود. بحث حضور سردار آجرلو در استقلال در حالی داغ شده است که دقایقی پیش استعفای احمد مددی رسانه‌ای شد. ملاقات آجرلو با وزیر ورزش شایعه مدیرعاملی او در استقلال را داغ‌تر کرده است.

همه این اخبار در حالی است که سجادی گفته پرسپولیس و استقلال واگذار می‌شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • استقلال ارسالی در

    اولین راه انجام شد ای کاش آخرین هم درست انجام شود.
    اگر قرار است شخصی که خود جناب وزیر ورزش انتخاب کرده است مدیرعامل استقلال شود با نهایت احترام اما کارش با جناب وزیر قبلی فرقی ندارد.
    باید این اشخاص از استقلال خارج شوند (( مظلومی ، ملکیان ، فریادشیران ، و پیروان این اشخاص )) و در عوض این اشخاص به هیئت مدیره و مدیرعاملی استقلال بیایند (( مدیرعامل ‌سعید آذری ، فتح الله زاده ، عبدیان ، نامداری ، خطیر ، نظری )) این حرف یک نفر نیست این حرف تمام هواداران استقلال است میتوانید تحقیق کنید . سپاس فراوان
    امید است سخن ما هواداران عاشق استقلال به گوش مردان قدرت برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها