|

جادوگری با پیراهن شباب الاهلی؛ مهدی قایدی در نقش علی کریمی

مهدی قایدی

مهدی قایدی با درخشش قابل توجه در بازی با الشارجه نشان داد چرا شباب الاهلی حاضر شده برای خریدش چنین رقم سنگینی به استقلال بپردازد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی ستاره شباب الاهلی در بازی این هفته با الشارجه بود. شباب الاهلی که این فصل لیگ امارات را با 2 برد و یک مساوی آغاز کرده بود، در هفته چهارم روبروی الشارجه قرار گرفت. مهدی قایدی، خرید بزرگ این فصل شباب الاهلی، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و احمد نوراللهی، دیگر خرید ایرانی این تیم در زمین بود. نیمه اول مسابقه، با گل دقیقه یک برنارد به نفع الشارجه به پایان رسید. نیمه دوم، سرمربی شباب الاهلی برای تغییر نتیجه مسابقه قایدی را به جای نوراللهی وارد زمین کرد. تعویضی که نتیجه مسابقه را برگرداند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، قایدی دقیقه 48، با فراری سریع و حرکتی پا به توپ، گل مساوی را برای تیمش زد. بازی همچنان پرگل ادامه داشت و در ادامه، الشارجه دو بار دیگر جلو افتاد. آن‌ها تا دقیقه 80، با نتیجه 3-2 تیم برنده بازی محسوب می‌شدند. تا زمانی که قایدی، سرنوشت بازی را عوض کرد. دقیقه 81 سانتر دقیق قایدی، باعث شد مدافع الشارجه دروازه خودی را باز کند. دقیقه 93، قایدی با فرار و ضربه‌ای تماشایی، گل پیروزی را هم زد و تیمش، 4-3 برنده مسابقه شد. برد حساسی که آن‌ها را در رتبه سوم جدول قرار داد.

شباب الاهلی برای انتقال قایدی به امارات، بیشتر از یک و نیم میلیون دلار هزینه کرده است. احمد مددی، مدیر عامل استقلال گفته آن‌ها یک میلیون و هشتصد هزار دلار، برای انتقال قایدی دریافت کردند. قایدی در دو بازی ابتدایی با پیراهن شباب الاهلی، هنوز نتوانسته بود با تیمش هماهنگ شود اما در بازی این هفته با الشارجه، نشان داد چرا تا این حد مدیران باشگاه پیگیر خرید او بوده‌اند. او با تاثیرگذاری مستقیم روی 3 گل، نتیجه بازی را به نفع تیمش برگرداند و امتیازات حساسی را، تقدیم شباب الاهلی کرد. روندی که ادامه آن، شباب الاهلی بیشتر را بیشتر از همیشه به فتح لیگ امارات امیدوار می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها