|

استوری وزیر ورزش

واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی؛ قضیه چیست؟

دکتر سید حمید سجادی

دیروز دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در یک استوری خبر از واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را داد.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی رئیس دولت جدید مشغول رایزنی با وزاری پیشنهادی ورزش و جوانان بود، شاید خیلی ها گمان نمی کردند گزینه ای ورزشی برای این جایگاه درنظر گرفته شود؛ حمید سجادی قهرمان اسبق دوومیدانی...

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، حالا که سجادی از مجلس رای اعتماد گرفته، یکی از سنگین ترین مسولیت های او تعیین تکلیف برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است؛ خیلی ها منتظرند تا ببینند یک وزیر ورزشی که در جلسه رای اعتماد نیز به همین سوابق روشن اشاره و خود را یک چهره ورزشی درد کشیده خطاب کرد، چه مدیرانی را برای دو باشگاه دولتی و پرطرفدار انتخاب می کند؟

165947

دیروز وزیر ورزش در یک استوری اما خودش را از انجام تغییرات سریع معاف کرد و نوشت: ما به دنبال واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هستیم!سجادی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر قرار به تغییر در هیئت مدیره یا مدیریت باشگاه باشد این اتفاق با مطالعه رخ می دهد.

بنابراین حرف های وزیر ورزش دو بخش دارد؛ نخست ادعای پرطمطراق خصوصی سازی که سال هاست چنین شعاری سر داده شده اما هرگز به آن عمل نشده است؛ چرا که امکانات ساختاری و اقتصادی فوتبال ایران چنین اجازه ای را به سازمان ورزش نمی دهد.

دوم انتخاب با مطالعه هیئت مدیره های استقلال و پرسپولیس است که اگر مطالعه و دقتی هم در کار باشد باید ببینیم محصولش چیست؟ چرا که تصمیم گیری در این راستا باید متناسب با چهره و سوابق ورزشی حمید سجادی باشد و توقعی هم جز این از مدیری با سوابق ورزشی روشن نمی رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها