|

بحرانی مالی پرسپولیس در آستانه مصاف با الهلال

پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا پیش از دیدار با الهلال بخش اعظمی از مشکلات مالی بازیکنان را پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه هفته گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد استقلال تاجیکستان را با تک گل مهدی ترابی شکست دهد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را کسب کند. پیش از این دیدار جعفر سمیعی از سمت خود در مدیریت باشگاه استعفا داد و سیدمجید صدری رییس هیات مدیره با حفظ سمت سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و نقل از ایرنا، با این وجود این مدیر قول پاداش ویژه‌ای را در صورت برد آسیایی به سرخپوشان داد. این در حالی است که حساب باشگاه پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری خالی بود و بازیکنان هنوز درصدی از قرارداد این فصل خود را دریافت نکرده بودند و حتی بخش کمی از قرارداد سال گذشته نیز باقی مانده است.در همین راستا مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا پیش از جدال با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی بخش زیادی از این مشکل را حل کنند و پرداختی قابل توجهی را به بازیکنان داشته باشند.

راه حل مسوولان باشگاه برای حل مشکل مالی چیست؟

باشگاه در شرایطی هنوز پرداختی به بازیکنان نداشته که با مشکل بزرگی مانند پرونده گابریل کالدرون، خواکین و همچنین کریستین اوساگونا مواجه است و همین شاید در پرداخت پاداش به بازیکنان تاثیر داشته باشد. با این حال مسوولان باشگاه زمان کمی برای حل این مشکلات دارند تا مشکلی باشگاه را تهدید نکند.

باشگاه در آستانه مزایده برای انتخاب کارگزار جدید است و مسوولان باشگاه منتظر هستند تا پس از مزایده، کارگزار جدید بتواند در حل این مشکل کمک زیادی به سرخپوشان کند تا پرسپولیسی‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای برای انجام دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، آماده شوند. تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها