|

اسماعیلی به استقلال برمی‌گردد؟

فرشید اسماعیلی

در شرایطی که مددی از مدیرعاملی استقلال استعفا داده، این سوال مطرح شده که آیا فرشید اسماعیلی می‌تواند به تمرینات استقلال برگردد یا نه.

لینک کوتاه کپی شد

آیا امکان بازگشت فرشید اسماعیلی به استقلال وجود دارد؟ اگر چه فرهاد مجیدی قبل از بازی با الهلال از باشگاه خواسته بود که شرایط بازگشت فرشید اسماعیلی به تمرینات استقلال فراهم شود تا بتواند از هافبک خلاق تیمش جلوی تیم عربستانی استفاده کند منتهی مخالفت باشگاه با درخواست مجیدی باعث شد که اسماعیلی علیرغم سفر به دبی، به جای حضور در میدان، از روی سکوها شاهد شکست تیمش مقابل الهلال باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، حالا و در شرایطی که احمد مددی از مدیرعاملی استقلال استعفا داده، این سوال مطرح شده که آیا فرشید اسماعیلی می‌تواند به تمرینات استقلال برگردد یا نه.

مهدی پاشازاده معاون ورزشی استقلال، در بخشی از مصاحبه رادیویی‌اش به این سوال جواب داده و گفته است: اسماعیلی بازیکن بسیار توانمندی است و در این موضوع شک نداریم، حتی روزی که پنالتی را به بیرون زد از وی حمایت کردم و گفتم ایرادی ندارد، زیرا این اتفاق برای بهترین بازیکنان دنیا هم می‌افتد، اما باشگاه چارچوب انضباطی را هم تعیین کرده و تمام ارکان استقلال باید به این چارچوب متعهد باشند. برخی اختلافات وجود دارد، اما می‌توان با نشست، گفتگو و احترام این مسائل را حل کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد و اسماعیلی امکان بازگشت به استقلال را پیدا خواهد کرد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها