|

واکنش فتح‌الله‌زاده به احتمال تغییر فرهاد مجیدی

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین استقلال

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین استقلال درباره شایعه تغییر فرهاد مجیدی توضیحات مهمی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت این تیم و تجمع هواداران مقابل وزارت ورزش به خبرورزشی گفت: به نظر من در این شرایط فرهاد مجیدی باید بماند و با قدرت به کارش ادامه بدهد چراکه تیم را خودش بسته و الان اصلا زمان مناسبی برای تغییر مربی نیست. وی اضافه کرد: اگر مجیدی برود و سرمربی جدید بیاید در صورتی که نتیجه نگیرد می‌گوید من تیم را نبستم که حرف درستی هم هست. پس مجیدی باید بماند و با قدرت تیمش را برای لیگ برتر آماده کند. او در ادامه افزود: دوستانی چون ملکیان و مجیدی باید بدانند که امروز فرمان استقلال دست آنهاست. پس به خاطر هوادار هم که شده باید کمک کنند تا مشکلات حل شود و به قول معروف دشمن شاد نشوند.

به گزارش «شایانیوز» و نقل از خبرورزشی، فتح الله زاده گفت: به هر حال یک جاهایی به خاطر هواداران استقلال باید از خود گذشتگی کنند. این هواداران هم کسی را ندارند و به همین دلیل به وزیر ورزش پناه بردند. این که دیگر فضای مجازی نیست و هواداران استقلال جلوی وزارت ورزش ناراحتی و مطالبه خود را نشان دادند.

وی تاکید کرد: به نظر من آنها حق دارند دلواپس تیمشان باشند. آن چه مسلم است هوادار استقلال از یکسری مسائل ناراحت است و این که بگوئیم همه خط گرفته اند اصلا درست نیست. من تاکید می‌کنم که همه باید به خاطر هواداران استقلال کوتاه بیایند و مشکلات این تیم مردمی را حل کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها