|

عیادت برادران مجیدی از دو کرونایی استقلال در دوبی

برادران مجیدی

علیرضا رضایی و بهزاد نوشادی دروازه‌بان و مربی بدنساز استقلال همچنان در دوبی قرنطینه هستند. به نظر می‌رسد مربی بدنساز و دروازه بان…

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا رضایی دروازه بان و بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال که قبل از دیدار با الهلال عربستان تست کرونایشان مثبت شد و مشخص شد به ویروس مبتلا شده اند به قرنطینه رفتند و هنوز بهبودی کامل را به دست نیاوردند.این دو عضو استقلال همراه این تیم به تهران هم برنگشتند و این روزها در هتل شهر دوبی قرنطینه‌ هستند.

به گزارش«شایانیوز» و نقل از ورزش سه، آنها هنوز تست کرونایشان منفی نشده و به همین خاطر نمی‌توانند تا زمان منفی شدن تست کرونای به ایران برگردند.نکته قابل توجه پیگیری وضعیت بیماری این دو عضو استقلال توسط فرهاد و فرزاد مجیدی است. برادران مجیدی که طی روزهای گذشته در امارات بسر می‌بردند طی روزهای گذشته چند بار به عیادت دو عضو کرونایی تیم خود رفتند و جویای وضعیت شان شدند.

فرهاد مجیدی که قرار است امروز به تهران برگردد، همواره ارتباط صمیمانه ای با بازیکنان و اعضای کادرفنی اش داشته و از اینرو حالا که رضایی و نوشادی در دوبی تنها قرنطینه شده‌اند چند بار به عیادت شان رفت و وضعیت شان را جویا شد.به نظر می‌رسد مربی بدنساز و دروازه بان استقلال طی دو سه روز آینده با دریافت تست منفی کرونا بتوانند به تهران برگردند و در تمرینات آبی ها شرکت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها