|

سرپرست پرسپولیس به سیدجلال چه گفت؟

مجید صدری

روز گذشته سید جلال حسینی به عنوان نماینده بازیکنان راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد و دقایقی با صدری در خصوص مطالبات بازیکنان صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مجید صدری چندی قبل و بعد از استعفای سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا کارهای اجرایی باشگاه پرسپولیس را با توجه به استعفای مدیرعامل و تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید برعهده بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، در این میان صدری با مشکلات عدیده‌ای روبروست که بزرگ‌ترین آن‌ها پرداخت بدهی کالدرون، گرفتن مجوز آسیایی و همین طور به پایان رساندن مزایده باشگاه برای انتخاب حامی مالی است. در این میان یحیی گل محمدی نیز خواهان تسویه حساب با بازیکنان و مربیان شده است.

در گفتگویی که طی چند روز اخیر بین یحیی و صدری انجام شده، سرمربی پرسپولیس از صدری خواسته شرایطی را فراهم کند تا مطالبات فصل قبل بازیکنان قدیمی، پیش پرداخت بازیکنان جدید و مطالبات باقی مانده کادرفنی نیز پرداخت شود تا آن ها بتوانند با خیال راحت به فکر بازی حساس مقابل الهلال باشند.

روز گذشته هم سید جلال حسینی به عنوان نماینده بازیکنان راهی ساختمان باشگاه شد و دقایقی با صدری در خصوص مطالبات بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد. صدری هم به سید جلال و یحیی قول داد به زودی و قبل از سفر به عربستان هم بخشی از مطالبات اعضای تیم را پرداخت خواهد کرد و پاداش برد مقابل استقلال تاجیکستان به حساب پرسپولیسی ها واریز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها