|

سکوت مهدی طارمی درباره گل اش به اتلتیکو شکست

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال گفت: بازی با اتلتیکو برای ما تمام شده است و نگاهمان رو به جلو است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پورتو در حالی در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ پرتغال توانست موریرنسه را با پنج گل شکست دهد که مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم نقش زیادی در این برد ایفا کرد و ۲ بار برای تیمش در این مسابقه گلزنی کرد. او که ستاره پورتو در دیدار دیشب بود در گفت‌وگو با سایت باشگاهش گفت:  این برد برای من و همچنین پورتو واقعا خوب و حائز اهمیت بود. به گل‌هایی که در این بازی زدم نیاز داشتم. امیدوارم این روند را بتوانم ادامه دهم.

به گزارش«شایانیوز» و نقل از ایرنا، این مهاجم ایرانی ادامه داد: آن گل درست بود و اگر هم گل نبود داور باید پنالتی می‌گرفت که این موضوع کاملا واضح بود. البته این دیدار برای ما گذشته و ما همیشه نگاهمان رو به جلو است. وی گفت: برد مقابل موریرنسه به ما اعتماد  به نفس خوبی داد و در تلاش هستیم تا این روند را ادامه دهیم و در مسابقات بعدی نیز موفق عمل کنیم.

طارمی در مورد اینکه چرا با وجود به ثمر رساندن دو گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب نشد، گفت: بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم ما هستند. فابیو ویرا که به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد هم بازیکن خوبی است و عملکرد خوبی در این دیدار داشت. او درگیرانه بازی می کند و همه توانش را برای موفقیت تیم می گذارد. او ۳ پاس گل داد و به نظر من هم او بهترین بازیکن زمین بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها