|

یک پرسپولیسی خوشنام مدیرعاملی باشگاه را پس زد!

حسین کلانی

حسین کلانی آنقدر خوشنام هست و اعتبار دارد که اصلاً نیازی به صندلی مدیریت پرسپولیس ندارد. کافی است همه آدم‌های جامعه مثل کلانی فکر کنند.

لینک کوتاه کپی شد

حسین کلانی بدون شک از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس و از چهره‌های خوشنام تاریخ فوتبال ایران است. او برخلاف خیلی ها که برای رسیدن به صندلی مدیریت پرسپولیس و استقلال دست و پا می‌زنند و هر حرکتی را انجام می دهند، گفته من هرگز مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم و اصلا به درد این پست هم نمی خورم؛ درس مدیریت هم نخوانده ام ... کلانی همچنین گفته وزیر ورزش آن قدر باتجربه است که مرا مدیرعامل پرسپولیس نکند!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی، این رفتار و حرف‌های چهره خوشنام تاریخ فوتبال ایران را مقایسه کنید با کسانی که برای رسیدن به صندلی مدیریت نه تنها عطش سیری ناپذیری دارند بلکه لابی می‌کنند و از رانت های مختلف هم بهره می‌برند. کلانی البته آنقدر خوشنام هست و اعتبار دارد که اصلاً نیازی به صندلی مدیریت پرسپولیس نداشته باشد. کافی است همه آدم‌های جامعه مثل کلانی فکر کنند و اگر در جایی تخصص ندارند پا پیش نگذارند. ما این مشکل را در سیاست، اقتصاد و خیلی جاهای دیگر هم داریم و تقریباً همه قبول دارند که بسیاری از مشکلات به خاطر آن است که آدم‌ها سرجای خودشان نیستند و از تخصص لازم در یک سری از پست‌ها بهره نمی‌برند. حرف‌های کلانی اما درس بزرگی است برای همه آدمهایی که بدون تخصص تلاش می‌کنند تا به پستی برسند که خودشان هم می‌دانند لایق آن نیستند. ای کاش تعداد حسین کلانی ها در فوتبال و در همه جامعه ما خیلی بیشتر بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها