|

تذکر به سامورایی های پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی

گویا مدل موی بلند برخی پرسپولیسی ها خیلی به مذاق بزرگان باشگاه خوش نیامده و از بازیکنان خواسته شده که موارد انضباطی را رعایت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی خرید جدید و جنجالی سرخ‌ها که پس از مدت‌ها کش و قوس به این تیم پیوست و بلافاصله در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و حتی در بازی دوستانه برابر دانشجویان و رسمی برابر استقلال تاجیکستان به میدان رفت.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، نکته جالب حضور اسدی در پرسپولیس، مدل موهای او بود که سبب شد تا برخی از هم تیمی‌هایش به این بازیکن لقب «سامورایی» بدهند! اما گویا این مدل موی بلند اسدی خیلی به مذاق بزرگان پرسپولیس به ویژه افشین پیروانی خوش نیامده بود. مدیر تیم پرسپولیس که در فصول اخیر نقش غیرقابل انکاری در جلوگیری از بروز حواشی در رختکن پرسپولیس داشته، از همان جلسه اول تمرین، اسدی را به گوشه‌ای برده و به او تذکر داده تا مدل موهایش را تغییر دهد.

علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل دو بازیکن تازه وارد پرسپولیس نیز در تیم‌های سابق خود با موهای دم اسبی و به سبک سامورایی بازی می‌کردند. افشین پیروانی اما برای حفظ نظم و انضباط تیمی از کاپیتان فصل گذشته گل گهر سیرجان و مهاجم آلومینیوم اراک خواست با ظاهری آراسته و موهای کوتاه شده در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها