|

نظر عجیب دیابته در مورد 3 مربی استقلال!

Cheick Diabaté shayanews

دیاباته با همان لحن مودبانه و دوست داشتنی خود در مورد آنچه در دو فصل در استقلال به او گذشته صحبت کرد

لینک کوتاه کپی شد

شیخ دیاباته که معمولا مصاحبه های تلویزیونی اش جذاب است، شب گذشته میهمان اسکایپی برنامه فوتبال برتر بود، آن هم در شرایطی که مدتی است از استقلال جدا شده و با الغرافه قطر قرارداد امضا کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، دیاباته با همان لحن مودبانه و دوست داشتنی خود در مورد آنچه در دو فصل در استقلال به او گذشته صحبت کرد اما وقتی با سوالی در مورد سرمربی های سابقش در این تیم روبرو شد، به این شکل به آن پاسخ داد:

من با ۳ سرمربی در استقلال کار کردم، با استراماچونی نتایج فوق العاده ای گرفتیم، فرهاد مجیدی مثل دوست و برادر من بود و برایش احترام زیادی قائلم و حتی به محمود فکری که در مقطعی با هم به مشکل خوردیم هم احترام می گذارم و او برای تیم زحمت کشید.

در این بین محمدحسین میثاقی صحبت های دیاباته را قطع کرد و از او پرسید پس مشکل چه بوده که استقلال نتیجه نگرفت که این بازیکن به این شکل به آن پاسخ داد:

اشتباه نکنید، من گفتم چون استقلال و هوادارانش را دوست دارم به سرمربی های این تیم هم احترام می گذارم اما من فکر می کنم مربی خوب است که خوب نتیجه بگیرد.

به نظر می رسد اشاره غیر مستقیم دیاباته هم به فرهاد مجیدی بوده و هم به فکری چرا که استقلال با فکری نتایج خوبی کسب نکرد و حضور مجیدی روی نیمکت این تیم هم با موفقیت خاصی همراه نبود و در نهایت مثل سال های قبل دست آبی ها از کسب جام کوتاه ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها