|

علی فتح الله زاده چرا به باشگاه استقلال رفت؟

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: برای شکایت یکی از بازیکنان سابق استقلال به باشگاه رفتم تا با وکیل نامه‌ای را تنظیم کنم.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتح الله زاده در خصوص دلایل حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت:به خاطر یک مساله دادگاهی با یکی از بازیکنان به محل باشگاه رفتم و دلیل دیگری نداشت.

به گزارش «شایانیور» به نقل از خبرآنلاین، وی در خصوص اینکه آیا اتفاقی رخ داد که به باشگاه رفت گفت: یکی از بازیکنان چک‌هایی که من به بازیکنان قبلی داده بودم را برگشت زده و امروز برای نوشتن لایحه و ارسال به دادگاه به ساختمان باشگاه رفتم و نامه را در حضور وکیل باشگاه نوشتیم و ارائه کردیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. البته مساله خاصی نیست و هر چند وقت یکبار از این شکایت‌ها از ما می‌شود! (باخنده)

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا با احمد مددی دیدار کرد یا خیر گفت: بله، او را دیدم و اتفاقا با هم صحبت کردیم. او هم در حال جمع آوری مدارک و کار‌های باشگاه بود و گفت می‌خواهد برود.

وی تاکید کرد: من زیاد فرصت نکردم با او حرف بزنم، چون در باشگاه سرش خیلی شلوغ بود، اما معتقد بود مدیر جدید که بیاید کار‌ها را تحویل می‌دهد و از او استقبال هم خواهد کرد

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها