|

غیبت ۷ بازیکن الهلال مقابل پرسپولیس؟

الهلال-پرسپولیس

برخلاف آنچه در خصوص غیبت بازیکنان الهلال در دیدار با پرسپولیس در رسانه ها اعلام شد اکثر الهلالی ها به دیدار مقابل پرسپولیس می رسند.

لینک کوتاه کپی شد

براساس قرعه کشی انجام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود. از وقتی که مشخص شد حریف الهلال در مرحله بعد پرسپولیس است؛ رسانه‌های عربستانی هر روز خبر از مصدومیت تعدادی از ستاره‌های این تیم می‌دهند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، عبدالله عطیف کاپیتان اول الهلال تنها بازیکنی است که به دیدار مقابل پرسپولیس نخواهد رسید. این بازیکن عمل جراحی خود را در آلمان روی پایش انجام داد و به طور قطعی به بازی با پرسپولیس نخواهد رسید.

یکی دیگر از بازیکنانی که گفته شد به دیدار مقابل پرسپولیس نمی‌رسد آندره کاریو وینگر الهلال است که این بازیکن اصلا نامش در لیست آسیایی الهلال قرار ندارد.

نفراتی مثل سالم الدوساری، سلمان فرج، محمد البریک و ... به طور حتم به دیدار مقابل پرسپولیس می‌رسند و اعلام خبر مصدومیت این نفرات (۷ نفر) فقط برای برهم زدن تمرکز پرسپولیسی هاست و کادر فنی پرسپولیس نباید به اخبار رسانه‌های عربستانی توجه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها