|

غیبت سه مهره کلیدی پرسپولیس در دیدار با الهلال

پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف الهلال برود که ممکن است چندین بازیکنش را به طول کامل در تمرین نداشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس باید روز ۲۴ مهر در عربستان به مصاف الهلال برود و بازی سختی را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم داشته باشد. این سختی وقتی بیشتر می‌شود که پرسپولیس با ۲ مصدوم، بدون بازی رسمی و البته غیبت ۳ مهره کلیدی اش در تمرینات مواجه شده و می‌شود.

به گزارش«شایانیوز»، شاگردان یحیی گل محمدی امیدوار بودند بازی سوپرجام برگزار شود تا از این طریق دست کم برای یک بار هم که شده در شرایط مسابقه قرار بگیرند. حذف دیدار سوپرجام جدی‌ترین دغدغه یحیی شد، چون تیم او حالا بدون بازی رسمی باید به مصاف الهلالی برود که مدت هاست در لیگ عربستان مشغول مسابقه است و شرایط بدنی و انسجام تیمی خوبی دارند.

دومین دغدغه یحیی وضعیت مصدومیت علی شجاعی و کمال کامیابی نیا است؛ به ویژه این دومی که می‌توانست در بازی پیش رو عصای دست پرسپولیس باشد.

نهایتا سومین و تازه‌ترین دغدغه پرسپولیسی‌ها هم مربوط به بازیکنان ملی پوش این تیم می‌شود؛ میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری، آخرین بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی بودند. اگر قرار باشد همین سه نفر و نه بازیکن جدید دیگری، به تیم ملی دعوت شوند، با توجه به اینکه ملی پوشان اردوی بلند مدتی خواهند داشت و فقط ۳ روز قبل از مسابقه پرسپولیس به این باشگاه برمی گردند، آن وقت یحیی حداقل ۳ تا از ستاره هایش را به طور کامل در اردو نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها