|

مجیدی باید 4 بازیکن بزرگ جذب کند

استقلال با این نفرات کار بسیار سختی را مقابل سپاهان و پرسپولیس دارد و حتما خود مجیدی بهتر از همه می داند که تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلالی ها البته چند بازیکن جدید خریدند ولی اکثر این نفرات بازیکنانی معمولی هستند و یکی دو نفر هم که خوبند قطعا نیاز به زمان دارند تا در ترکیب استقلال جا افتاده و برای این تیم مفید واقع شوند. در واقع با یک حساب دو دو تا چهار تا به این نتیجه می رسیم که مجیدی برای موفق شدن و جام گرفتن حداقل نیاز به جذب ۴ بازیکن بزرگ دارد که بتوانند بازیهای حساس را برایش درآورند. البته استقلال و مجیدی برای رسیدن به این مهم زمان بسیار مفیدی را از دست دادند.

 به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، مجیدی امثال محمد رضا حسینی و شیمبا را می خواست که نتوانست آنها را بگیرد اما به هر حال هنوز زمان دارد و چون پرونده استراماچونی هنوز باعث بسته شدن پنجره استقلال نشده، فرهاد مجیدی باید هر چه سریعتر نسبت به جذب چند بازیکن جدید و خوب اقدام کند.

آنچه مسلم است استقلال با این نفرات کار بسیار سختی را مقابل سپاهان وپرسپولیس دارد و حتما خود مجیدی بهتر از همه می داند که تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی