|

گزارش مظلومی کار مجیدی را یک سره می کند؟

پرویز مظلومی و فرهاد مجیدی

پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گزارش خود راجع به حواشی اردوی دبی را به وزارت ورزش تسلیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

خبر ورزشی مدعی شد عضو شناخته شده هیئت مدیره باشگاه استقلال و سرمربی پیشین این تیم گزارش کامل خود از وقایع حاشیه ای امارات را به وزارت ورزش و جوانان تسلیم کرده است. گویا این گزارش تکان دهنده به معنای پایان کار برخی افراد در تیم استقلال باشد.

به گزارش «شایانیوز»، پرویز مظلومی در حال خروج از فرودگاه بود که ناگهان یکی از هواداران استقلال که خیلی عصبی به نظر می رسید به سمت او که عضو هیئت مدیره استقلال است رفت و با صدای بلند پرخاش کرد. این هوادار می‌گفت: آقای مظلومی چه زمانی از استقلال می‌روی؟! حیف از برادرت که به استقلال تعصب داشت و… پرویز مظلومی هم واکنش خاصی نشان نداد و فقط با تکان دادن سر خود این طور وانمود کرد که به زودی از استقلال خواهد رفت.

حالا شنیده می شود مظلومی گزارش خود را به وزارت ورزش تسلیم کرده که حاوی حقایق عجیب و غریبی بوده است و حالا آنها که باید بروند عاملان بی نظمی و بروز خطاهای عجیب در اردوی دبی هستند و نه پرویز مظلومی!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • گلی ارسالی در

    تا کی میخواین به این رزالتهاتون پایان بدین، کمی شرف داشته باشین و شرم کنید،زر مفت نزنین اگه حقایقی هست مردانه بیان کنید وگرنه اینطور رزیلانه، در افشانی نکنید، که خدایی هم هست هر چند صبرش زیاد اما یه روز جلوتون میگیره،

  • مهندس بلو ارسالی در

    فوتبال ما آدم جنتلمن و پاک نمیخواد باید یکی مث فلان مربی که لقب آنچنانی داشت بیاد و با دلالی پسرش و دامادش شکم اطرافیان رو سیر کنه وگرنه کسی مثل شاه فرهاد که دست تمام دلالها و بریز و بپاشها رو بریده نباید باشه تااونها بتونن مانور میلیاردی بدن و دست آخر این تیم هستش که با میلیاردها تومان بدهی باید راهروهای AFC رو بالا و پائین و بدنبال راه وچاه وگریز از کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشه.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها