|

سرپرست استقلال هم غیب شد؛ در استقلال چه خبر است؟

بهرام امیری

تیم فوتبال استقلال از دوشنبه گذشته تمرینات خود را آغاز کرده حال آن که خبری از بهرام امیری سرپرست این تیم نیست.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم فوتبال استقلال از دوشنبه گذشته تمرینات خود را زیر نظر فرهاد مجیدی در حالی در مجموعه ورزشی انقلاب و در زمین چمن این مجموعه آغاز کرد که از آن روز به بعد بهرام امیری، سرپرست این تیم در تمرینات استقلال حضور پررنگی نداشته و در بیشتر روزهای تمرین یک غایب سرشناس به‌ شمار رفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، بهرام امیری از معاونان سابق باشگاه استقلال ابتدای شهریور ماه امسال به‌ عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد. امیری سال‌ها با سوابقی چون معاونت ورزشی، معاونت اجرایی و مدیریت کمیته نقل‌وانتقالات در باشگاه استقلال کار کرده است. پیش از این نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال بود و امیری به جای وی این مسئولیت را پذیرفت. نکته قابل توجه اینکه قرار بود جواد زرینچه به جای نصرالله عبداللهی سرپرستی امور را برعهده بگیرد اما از این کار انصراف داد و بهرام امیری با انتخاب احمد مددی به‌عنوان سرپرست به این سمت منصوب شد.

با این حال بعد از بازگشت استقلال از دبی او نه‌ تنها در تمرینات حاضر نشده بلکه هیچ پولی را نیز به‌ عنوان تنخواه در اختیار تدارکات و سایر ارکان باشگاه قرار نداده و با اعلام اینکه باشگاه به او پولی نداده است از این قضیه طفره رفته است. امیری که با کلی سروصدا به‌ عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد به خاطر برخی مشکلات مدیریتی در روزهای اخیر در تمرینات حاضر نشده و مشخص نیست موضوع مدیریت باشگاه چه ارتباطی به حیطه وظایف او داشته است. در این بین شنیده می‌شود فرزاد مجیدی به‌ عنوان مدیر اجرایی باشگاه در چند روز گذشته در کنار استقلالی‌ها قضایای مربوط به سرپرستی را در غیاب امیری رفع و رجوع کرده است، با این حال باید صبر کرد تا سرنوشت سرپرستی این تیم در روزهای آینده به این ترتیب مشخص شود.

امیری طی چند روز اخیر فقط درخصوص خرج‌کرد استقلالی‌ها در امارات یک گزارش عملکرد را به کانال این باشگاه داده و در این مدت خبری از وی نیست. چندی پیش نیز از این موضوع شفاف‌سازی کردیم که فرهاد مجیدی با انتخاب امیری به‌عنوان سرپرست باشگاه مخالف بوده و در همان روز نخست اعتراض و گلایه‌های خود را به مدیران استقلال و در راس آنها اصغر ملکیان که در روز معارفه امیری به مجموعه ورزشی انقلاب آمد، ابراز کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها