|

رد پای مظلومی در محرومیت مجیدی!

پرویز مظلومی

مظلومی در مورد ماجرای محرومیت مجیدی گفت: عده ای قضیه محرومیت آقای مجیدی را به بنده ربط دادند در حالی که هیچ ارتباطی به من ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

 با پرویز مظلومی در مورد اتفاقات اخیر استقلال و شایعات مختلف پیرامون اردوی دبی و ماجرای استعفای احمد مددی مصاحبه کردیم. پرویز مظلومی که نگران وضعیت استقلال بود، ابتدا در مورد اردوی دبی گفت: من هیچ گزارشی در مورد اردوی دبی به باشگاه و یا وزارت ورزش نداده‌ام و تمام شایعات را رد می کنم. به هر حال اگر گزارشی رد شده باشد سندش موجود است اما هیچ کس نمی‌تواند بگوید پرویز مظلومی گزارشی در مورد اردوی دبی رد کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، متاسفانه عده اندکی ماجرای محرومیت آقای مجیدی را به بنده ربط دادند در حالی که هیچ ارتباطی به من ندارد و انشاالله مشکل فرهاد زودتر حل می‌شود. من باز هم تاکید می‌کنم که هیچ گزارشی در مورد اردوی دبی ندادم چون اصلا وظیفه این کار را نداشتم. بنده عضو هیئت مدیره هستم و به عنوان نماینده مدیران باشگاه آنجا بودم و گزارش دادن یا ندادن از  وظایف بنده نیست.

مظلومی در مورد استعفای مددی هم گفت: ما در هیئت مدیره استعفای ایشان را امضا کرده و با آن موافقت کردیم. حالا دیگر همه چیز بستگی به وزارت ورزش دارد که مدیرعامل جدیدی را برای استقلال انتخاب کند. من شایعه ای که می‌گفتند هیئت مدیره موافق رفتن یا استعفای مددی نیست را تکذیب می‌کنم و ما با استعفای ایشان موافقت کردیم.

مظلومی در پایان گفت: امیدوارم بهترین اتفاقات برای استقلال رخ بدهد و تیم محبوب ما با تمام قوا خود را برای لیگ جدید آماده کرده و آنجا بتواند انتظارات هواداران را برآورده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها