|

ماندن و نماندن فرهاد مجیدی در استقلال دست کیست؟

فرهاد مجیدی

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:‌ماندن یا رفتن مجیدی به ما بستگی ندارد بلکه همه چیز در اختیار خود اوست.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مؤمنی در خصوص اینکه به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال چه موضعی پیرامون اتفاقات رخ داده در این باشگاه دارد، اظهار داشت:‌امروز آقای آجورلو معارفه می‌شود و قرار شد تمام اهداف باشگاه با نظرات سرمربی تیم ارائه شده تا کار را به بهترین شکل پیش ببریم. همه هدف ما این است که هیچ نوع فشار و استرس و مشکلی برای هواداران به وجود نیاید. امیدوارم با رعایت قوانین و مقررات باشگاه بتوانیم رضایتمندی هواداران را کسب کنیم.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین، وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از این منتقد فرهاد مجیدی نبوده است، گفت: منتقد مجیدی نبودم و همیشه واقعیت‌ها را می‌گفتم شاید برخی اظهارات من برخلاف نظر او بوده، ولی در اکثر موارد از وی حمایت کردم. من همیشه طوری صحبت می‌کنم که برایش راهکار داشته باشم و یادم نمی‌آید به شکلی حرف زده باشم که جنبه تخریبی داشته باشد.

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه فضای هواداری این تیم بسیار مسموم است و هر کسی در این تیم و باشگاه سمت می‌گیرد تبدیل به یک قربانی می‌شود عنوان کرد: ما می‌خواهیم این فضای مسموم را از استقلال حذف کنیم تا حس رضایتمندی بین مردم ایجاد شود باید سعی کنیم آرامش داشته باشیم تا هواداران حس کنند تیم مدیریتی جدید که آمده تغییرات ایجاد کرده است. نمی‌خواهیم مقابل مردم قرار بگیریم و مدیریت، هوادار و سرمربی همه باید کنار هم باشیم.

مؤمنی در خصوص اینکه در نشست شب گذشته با وزیر ورزش و جوانان سجادی چه پیشنهادی به اعضای هیأت مدیره داد عنوان کرد: آقای سجادی فقط گفت بروید و کار کنید تا رضایت مردم را به دست بیاورید. ما به استقلال آمدیم که اجازه ندهیم کسی تحصن کند. این کار هم با تلاش و کوشش و همدلی به دست می‌آید. متأسفانه در این چند وقت اتفاقاتی رخ داد که دیگران در آن سوی مرز‌ها شانتاژ‌هایی انجام داده و الفاظ نامربوطی به ما و نظام ربط دادند. ما نمی‌خواهیم حاشیه به وجود بیاوریم و کاملاً حرفه‌ای صحبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که موضوع باشگاه برای حمایت از فرهاد مجیدی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت گفت: ما کنار مجیدی هستیم، ولی خود او همه چیز را رقم می‌زند. ماندن و رفتن مجیدی دست ما نیست بلکه دست خود او است. ما سعی می‌کنیم آرامش را حکمفرما کنیم و شرایط را برای سرمربی مهیا کنیم، همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، اما باید بگذاریم بعد از مهیا شدن شرایط سرمربی تصمیم خودش را اتخاذ کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها