|

نامه آجورلو به استقلالی‌ها؛ فرهاد با قدرت می‌ماند

مصطفی آجورلو

مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید استقلال که دیشب به عنوان مدیرعاملی این باشگاه معرفی شد، در اولین روز کاری اش نامه ای را خطاب به هواداران نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی آجورلو که شب گذشته رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب ومعرفی شد نامه ای را خطاب به هواداران این تیم نوشته است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، آجورلو در این نامه 7 بندی به برخی برنامه هایش برای توسعه و گشایش در استقلال اشاره کرده و از هواداران این تیم خواسته حمایتش کنند تا شرایط برای بازگشت این تیم به دوران اوج مهیا شود.

**گزارشی شفاف به هواداران می دهم

مدیرعامل استقلال در شروع نامه خود آورده است: سلام و درود به دوست داران استقلال؛ بسیار خرسندم و باعث افتخار است که از امروز سوم مهر‌ماه یک‌هزار‌و‌چهارصد در خدمت استقلال بزرگ خواهم بود. از اعتماد جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر می کنم. واقعیت این است که اظهارنظر و ارائه گزارش دقیق از وضعیت باشگاه به شما عزیزان نیازمند فرصت و مجالی است که پس از بررسی شرایط صورت خواهد گرفت. قصد من بررسی چند روزه شرایط و رسیدگی فوری به مشکلات تیم فوتبال استقلال خواهد بود و سپس در کمترین زمان، گزارشی مفصل و شفاف درباره وضعیت موجود به هواداران گرانقدر این باشگاه و رسانه ها تقدیم خواهم کرد، اما در شروع کار لازم است که چند نکته را خدمت شما عزیزان عرض کنم.

**کار جدید و تمرکز بر متن؛ این موضوعات اساسی است

در اولین بندی که آجورلو برای هواداران نوشته آمده : استقلال به تمرکز بر "متن" نیاز دارد و نه پرداختن به "حاشیه‌". بدون تردید، دلسوزان استقلال؛ از هواداران عزیز و پیشکسوتان محترم گرفته تا رسانه‌ها، در این مسیر به ما کمک خواهند کرد تا با سرعت و قدرت به سمت ساختن "استقلال قوی ، قدرتمند و ثروتمند" پیش برویم و استقلال را به شرایط ایده آل برسانیم. در این میان عهد ما با هواداران عزیز، کار جدی و و تمرکز بر متن و موضوعات اساسی است تا با سرعت و شتاب بیشتر زمینه های پیشرفت باشگاه و رسیدن به اهداف مهیا گردد. هیچ اراده ای ما را از حرکت بر مسیر پیشرفت باشگاه دور نخواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها