|

(عکس) این خانم باعث محرومیت فرهاد مجیدی شد

زهره هراتیان

نزدیکان به فدراسیون فوتبال مصاحبه مجیدی علیه زهره هراتیان را دلیل محرومیت او می‌دانند و بر این باورند مسائل دیگری که مطرح می‌شود کذب است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی را به دلایل نامعلوم از حضور در تمرینات و کلیه اماکن ورزشی محروم کرده بود اما سرمربی استقلال در تمرین این تیم که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، حضور یافت. هر چند که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود و به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها حتی دقایقی از ورود استقلال نیز جلوگیری شد اما در نهایت استقلالی‌ها با همکاری امیرحسین فتحی (مدیرعامل سابق و مدیرکنونی مجموعه ورزشی انقلاب) توانستند با تأخیر نیم ساعته تمرین خود را برگزار کنند و بعد از چند روز تعطیلی کار خود را از سر بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی، شاید به واسطه حکم مبهمی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره مجیدی صادر کرد، بسیاری منتظر غیبت سرمربی استقلال در تمرین بودند اما مجیدی طبق روال همیشه در تمرین حضور یافت تا مشخص شود ماجرای محرومیت او احتمالاً مسأله حادی نیست و می‌تواند در تمرین تیمش حاضر شود.

در این میان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز بعد از حضور مجیدی در تمرین، واکنشی نشان نداد و ترجیح داد فعلاً در این خصوص موضع سکوت را اختیار کند اما به نظر می‌رسد حتی اگر مجیدی در تمرین استقلال هم حاضر شود، نهایتاً بر جریمه مالی او افزوده می‌شود که سرمربی استقلال هم آن را پرداخت خواهد کرد.

جهرمی و باشگاه پرسپولیس تکذیب کردند

بعد از اینکه ماجرای محرومیت فرهاد مجیدی در رسانه‌ها منتشر شد شایعاتی درباره شکایت آذری جهرمی از سرمربی استقلال دهان به دهان می‌شد و حتی برخی رسانه‌ها پیرامون این موضوع مطالبی را منتشر کردند اما حقیقت این است که اساساً آذری جهرمی هیچ شکایتی از مجیدی نکرده است و این موضوع  شایعه‌ای بیش نیست. وزیر سابق ارتباطات حتی متنی در صفحه شخصی خود منتشر و رسماً اعلام کرد از مجیدی هیچ شکایتی نکرده و امیدوار است موضوع او به سرعت حل شود و سرمربی استقلال بتواند برای استقلال مربیگری کند.

بعد از واکنش آذری جهرمی به این ماجرا، باشگاه پرسپولیس نیز بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که موضوع محرومیت سرمربی استقلال ارتباطی به شکایت آنها ندارد و این محرومیت دلایل دیگری را پشت خود دارد. با تکذیب وزیر ارتباطات و باشگاه پرسپولیس این سؤال به وجود آمد که چه مسائلی موجب محرومیت سرمربی استقلال شده است؟

20200704210316

ماجرای مصاحبه مجیدی علیه ایفمارک

اگر به یاد داشته باشید مجیدی در جریان لیگ بیستم بابت تأیید نشدن مدارک پزشکی یکی از همکارانش علیه زهره هراتیان، مسئول ایفمارک مصاحبه تندی انجام داد. مجیدی در آن برهه به شدت از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و مطالب تندی را علیه هراتیان به زبان آورد که این موضوع سبب واکنش هراتیان هم شد. حالا بعد از گذشت چند ماه ظاهراً این موضوع سبب محرومیت سرمربی استقلال از حضور در اماکن ورزشی شده است.

نزدیکان به فدراسیون فوتبال نیز مصاحبه مجیدی علیه ایفمارک را دلیل محرومیت او می‌دانند و بر این باورند مسائل دیگری که مطرح می‌شود کذب است و مجیدی به این دلیل با محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه شده است. البته هر چه باشد، عاقلانه‌ترین راه ممکن برای زدودن ابهام‌ها و حواشی این است که فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق پیرامون این موضوع شفاف‌سازی کرده تا رسانه‌ها بخصوص فضای پر از شک و تردید مجازی، خبرهای نادرست در این خصوص منتشر نکنند.

مجیدی علیه هراتیان این جمله را به زبان آورده بود: «خانم هراتیان اجازه نمی‌دهد دکتر جدید تیم ما روی نیمکت بنشیند. به نظر من نه باشگاه پرسپولیس و نه آقا یحیی به این کارها احتیاجی ندارند! خانم هراتیان چه کاره است که در مورد نیمکت من تصمیم بگیرد. او که هراتیان است، من به بزرگتر از او هم اجازه دخالت در مسائل نیمکت تیمم را نمی‌دهم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها